همسر شهید «هادی الماسیان»:

نامه شهادت همسرم به دست امام رضا (ع) امضا شد

«معصومه رحمتی» گفت: همسرم اولین بار بود به مشهد مشرف می‌شد و دائم با امام رضا راز و نیاز می‌کرد تا قول شهادت را از ایشان گرفت و نامه شهادت همسرم به دست امام رضا امضا شد.
کد خبر: ۳۷۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ - 16December 2019

«معصومه رحمتی» همسر شهید هادی الماسیان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد با اشاره خصوصیات اخلاقی و رفتاری همسر شهیدش اظهار داشت: هادی خیلی صبور، با گذشت و به  واسطه  اخلاق حسنه که داشت در برخورد با دیگران همه شیفته اخلاق او می‌شدند. همیشه خنده رو، صبور و با گذشت بود.

این همسر شهید یادآور شد: هادی 7 شهریور سال 1361 در خرم آباد به دنیا آمد و در سال 1387 به واسطه دوستی چند ساله‌ای که با برادرم داشت به خواستگاری من آمد و بعد از مدتی باهم ازدواج کردیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: حاصل ازدواج ما دو پسر به نام‌های امیرحسین و امیر عباس بود که از شهید به یادگار مانده است.

وی گفت: پسر کوچکم خاطره‌ای از پدرش ندارد؛ اما سعی می‌کنم با یادآوری خاطراتی که پسر بزرگم از هادی داشته، برای هر دو آنها زنده نگه دارم. امیرحسین خیلی مشتاق است که از پدرش بشنود. گاهی اوقات هم بهانه‌گیری می‌کنند و من هم سعی می‌کنم به طریقی آنها را توجیه کنم.

همسر شهید ادامه داد: چند ماه قبل از به شهادت رسیدن هادی ما به مشهد رفتیم و همسرم اولین بار بود به مشهد مشرف می‌شد. هادی دائماً با امام رضا راز و نیاز می‌کرد و می‌گفت آرزو دارم به شهادت برسم، آنجا بود که نامه شهادت خود را به دست امام رضا امضا کرد و قول شهادت را از آقا گرفت.

رحمتی در رابطه با نحوه شهادت همسرش بیان داشت: به گفته دوستان هادی، صبح روز 31 شهریور سال 97 بخش‌هایی از شهر اهواز برای برگزاری مراسم رژه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در حال آماده‌سازی بودند که ناگهان تعدادی تروریست به سمت یگان‌های نظامی مستقر در میدان تیراندازی می‌کنند. یگان‌های نظامی هم بلافاصله عکس‌العمل نشان داده و با تروریست‌ها درگیر می‌شوند که در این حین یکی از تروریست‌ها به هادی حمله می‌کند و او را به شهادت می‌رساند.

وی عنوان کرد: همان لحظه که همسرم به شهادت رسید خبرش را به من ندادند و همکاران هادی به دلیل پیوند عاطفی که بین من و همسرم بود صلاح ندیدند که به من اطلاع دهند و فقط به خانواده‌ام خبر دادند.

این همسر شهید در پایان متذکر شد: تمام تلاشم را می‌کنم تا فرزندانم راه پدرشان را ادامه دهند تا پرچم کشورمان همیشه سربلند بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها