گام دوم/ رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:

سهم ناجا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ساخت پلیسی در تراز جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام «علیرضا ادیانی» سهم نیروی انتظامی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را ساخت پلیسی در تراز جمهوری اسلامی دانست و گفت: قطعا بدون همراهی و خواست کارکنان نیروی انتظامی در کنار فرماندهان و مسئولان ناجا، رسیدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران میسر نخواهد شد.
کد خبر: ۳۷۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ - 16December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، امروز (دوشنبه) در جمع کارکنان نیروی انتظامی تبریز، با بیان اینکه منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقشه راه رسیدن به مجموعه مطلوب است، اظهار داشت: سهم نیروی انتظامی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ساخت پلیسی در تراز جمهوری اسلامی است.

وی افزود: قطعا بدون همراهی و خواست کارکنان نیروی انتظامی در کنار فرماندهان و مسئولان ناجا، رسیدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران میسر نخواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و متذکر شد: آشوب‌های اخیر در کشور فتنه آمریکایی - عربستانی بود که با راه‌اندازی جنگ تمام عیار امنیتی قصد براندازی نظام را داشته و با مجاهدت نیروی انتظامی و همکاری دیگر دستگاه‌های امنیتی و نظامی، بسیج و سپاه و به پشتوانه رهبری و مردم بصیر در کمتر از ۷۲ ساعت این غائله خاموش و نقشه دشمنان نظام نقش بر آب شد.

وی تاکید داشت: کارکنان نیروی انتظامی به مصداق، مجاهدان فی سبیل الله هستند؛ زیرا در راه خدمت به مردم و تامین امنیت، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خدمتگزاری می کنند. 

«ادیانی» اذعان داشت: افزایش قیمت سوخت بهانه بود؛ زیرا این توطئه از قبل طراحی شده بود و فقط اجرای سهمیه‌بندی سوخت زمان آن را جلوتر انداخت.

وی به ضرورت حفظ هوشیاری و آمادگی در بین کارکنان ناجا تاکید کرد و گفت: با نگاهی تحلیلی به فتنه‌های اخیر در سال‌های ۷۸ و ۸۸ و سال‌های ۹۶ و ۹۸، مشخص می‌شود که دیگر فتنه‌ها هر ۱۰ سال تکرار نمی‌شوند، بلکه در آستانه انتخابات نیز ممکن است دشمن به فکر توطئه و فتنه دیگری باشد که نیاز است هوشیاری و آمادگی خود را در بالاترین سطح حفظ کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار