در جلسه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی و شورای اسلامی بجنورد مطرح شد؛

حمایت شورای اسلامی شهر بجنورد از چاپ کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت + تصاویر

در جلسه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و هنری شورای اسلامی شهر بجنورد مقرر شد شورای اسلامی شهر بجنورد از چاپ کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت حمایت ویژه کند.
کد خبر: ۳۷۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 18December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه بررسی ظرفیت‌های مشترک فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی و شورای اسلامی شهرستان بجنورد با حضور سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، «ابراهیم امانی» رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و هنری شورای اسلامی شهر بجنورد و سرهنگ دوم «حسین جعفرزاده» معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.

حمایت شورای اسلامی شهر بجنورد از چاپ کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت

در این جلسه سرهنگ «امیری» با اشاره به اهمیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس و نقش آن در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید گفت: ظرفیت‌های فرهنگی مشترک زیادی بین اداره کل حفظ آثار و کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بجنورد وجود دارد که با هم افزایی می‌توان به بهترین نحو از آن استفاده کرد.

سپس مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به شرح برخی از اهم اقدمات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در حوزه‌های فرهنگی پرداخت.

حمایت شورای اسلامی شهر بجنورد از چاپ کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت

در ادامه جلسه «امانی» با تاکید بر اهمیت حفظ آثار و لزوم نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه رسمی شواری اسلامی شهرستان بجنورد شرکت و درخواست‌های خود را مطرح کند.

امیری همچنین تسریع در ساخت یادمان شهدای گمنام پارک دوبرار را مطرح کرد و گفت: باید برای این یادمان المانی درخور شأن شهدای گمنام ساخته و نصب شود.

حمایت شورای اسلامی شهر بجنورد از چاپ کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت

در پایان جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع جلسه مقرر شد شورای اسلامی شهر از چاپ کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت حمایت ویژه کند و اطلاعات کاملی از خیابان ها، کوچه‌ها و میادینی که به نام شهداست به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان جهت بارگزاری در سامانه معبر شهدا داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها