حجت‌الاسلام محمد‌حسنی:

برخی عناصر داخلی سرسپرده آمریکا هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: درحالی‌که آمریکایی‌ها سر سوزنی برای حقوق این ملت احترام قائل نیستند و حتی رحمی به بیماران خاص ملت ما ندارند، برخی‌ها در داخل کشور با وجود آگاهی از این موضوع، همچنان به آمریکا عشق می‌ورزند.
کد خبر: ۳۷۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ - 23December 2019

///به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز (دوشنبه) در همایش «تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی» که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، با اشاره به اهمیت معنویت در روحیه رزمی رزمندگان اظهار داشت: همایش ملی تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی یک خلاقیت و‌ نوآوری در سطح نیرو‌های مسلح است که در ارتقای روحیه رزمی افراد تأثیر به‌سزایی دارد.

وی با بیان اینکه صحیفه سجادیه بعد از قرآن و‌ نهج‌البلاغه مهمترین میراث وحیانی شیعه به شمار می‌رود، گفت: مضامین دعای صحیفه سجادیه در ادعیه ۵۴گانه آن، بسیار عمیق و به مانند یک دریای بی‌ساحل است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ریشه هرآنچه در صحیفه سجادیه آمده است در قرآن وجود دارد، عنوان کرد: حضرت امام سجاد (ع) ۱۱۰ خواسته را در صحیفه سجادیه مطرح کرده‌اند که از این تعداد ۶۷ دعا برای مرزداران اسلام و ۴۳ دعا درباره نفرین بر دشمنان اسلام است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: در فراز بیست و هفتم صحیفه سجادیه آمده است که هر‌کدام از مرزداران اسلام علاوه بر وظایف معمولی که دارند، مکلف به دعا کردن در حق خویش هستند.

وی با بیان اینکه هر کدام از رزمندگان اسلام باید همواره به منبع الهی متصل باشند، و دعا و نیایش را در پیشگاه الهی فراموش نکنند، افزود: یک ارتش مقتدر معنویت‌محور، علاوه بر رعایت قواعد درست جنگیدن، باید در هنگام مواجهه با شدن با دشمن، حتماً اهل دعا هم باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه درحالی‌که آمریکایی‌ها سر سوزنی برای حقوق این ملت احترام قائل نیستند، دل برخی‌ها در داخل کشور برای آمریکا لک می‌زند، گفت: آمریکایی‌ها حتی رحمی به بیماران خاص ملت ما ندارند، اما بعضی‌ها در داخل کشور با وجود آگاهی از این موضوع، همچنان به آمریکا عشق می‌ورزند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: آیه «قُل موتوا بِغَیظِکُم» قرآن کریم، ریشه شعار مرگ‌ بر آمریکای ملت ایران است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار