آثار و مستندات اجلاسیه شهدای زن استان بوشهر رونمایی شد

در راستای برگزاری اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر از تصاویر  22 چهره نگاری شهدای زن استان، پوستر و تیزر اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر رونمایی شد.
کد خبر: ۳۷۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ - 24December 2019

آثار اجلاسیه شهدای زن استان بوشهر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عصر امروز در رونمایی از آثار و مستندات اجلاسیه شهدای زن استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: از آغاز و پیش از انقلاب اسلامی ایران شاهد حضور زنان در عرصه های مختلف بوده ایم.

وی با بیان اینکه خود شهیدان فرصتی جهت جمع آوری آثارشان را فراهم آورده‌اند، گفت: نقش زنان همواره نقش اساسی و ارزنده ای در طول دوران های تاریخی بوده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: جمع آوری آثار و زندگینامه های شهدای زن استان بوشهر کار بزرگی است که در شناخت آنها به جامعه صورت گرفته است.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه حضرت زهرا و حضرت زینب (س) از الگوهای ارزنده برای زنان ایران هستند گفت: زنان قهرمان ایران زمین در تمام صحنه ها به بهترین شکل عمل کردند.

در این برنامه در راستای برگزاری اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر از تصاویر  22 چهره نگاری شهدای زن استان، پوستر و تیزر اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار