فرمانده سپاه عشایری اردبیل:

حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است/ برگزاری همایش بزرگ میثاق امت با ولایت در اصلاندوز

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل گفت: حضور عاشورایی مردم در راهپیمایی ۹ دی سال ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زریّن دیگری در دفتر افتخارات ملت ایران بود.
کد خبر: ۳۷۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ - 28December 2019

حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی/ برگزاری همایش بزرگ میثاق امت با ولایت در اصلاندوز

به گزارش دفاع‌پرس اردبیل، سرهنگ دوم پاسدار «حسین حسین‌زاده» امروز در جمع خبرنگاران در اصلاندوز اظهار داشت: حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی سال ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زریّن دیگری در دفتر افتخارات ملت ایران بود.

وی به نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان  اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعتماد و امید به پیشرفت کشور به دست این نسل پر امید و پرانگیزه، به جوانان کشور به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های بالفعل موجود برای رساندن کشور به قله‌های پیشرفت معنوی و مادی می‌نگرند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل شعار محوری 9 دی را «نهم دی، مظهربصیرت، ولایت‌مداری و عبور از فتنه‌ها» عنوان و اضافه کرد: تبیین نقش‌آفرینی مردم در مهار فتنه‌ها، افشای توطئه دشمنان انقلاب اسلامی برای مهار محور مقاومت در قالب فتنه‌های خارجی عراق و لبنان، ایجاد هوشیاری وحدت و آمادگی نیروهای انقلابی برای مقابله با هرگونه فتنه‌انگیزی، روشنگری پیرامون فتنه معیشتی اقتصادی و تبیین تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقاطع عبور از چالش‌ها و فتنه‌ها از راهبردها و محورهای تبیینی یازدهمین سالگرد حماسه بزرگ ۹ دی است.

حسین‌زاده عنوان کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های ناحیه عشایری اصلاندوز برگزار می‌شود که اجرای نشست‌های سیاسی بصیرتی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا از برنامه‌های مهم به‌شمار می‌روند.

وی از برگزاری همایش بزرگ حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در اصلاندوز خبر داد و متذکر شد: این همایش همزمان با سراسر کشور روز نهم دی ماه ساعت ۹:۳۰ با حضور اقشار مختلف مردم و عشایر ولایت‌مدار شهرستان اصلاندوز در سالن ورزشی حوزه بسیج خواهران اصلاندوز  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها