امام‌جمعه گرمسار:

فتنه ۸۸ الگویی برای مقابله با فتنه‌های بعدی دشمنان است

حجت‌الاسلام «سید علیرضا آرامی» گفت: فتنه ۸۸ الگویی برای مقابله با فتنه‌های بعدی دشمنان است و گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی به‌عنوان روز بصیرت و آگاهی یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور است.
کد خبر: ۳۷۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ - 30December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید علیرضا آرامی» امام‌جمعه گرمسار در سخنرانی راهپیمایی یوم‌الله ۹ دی در گرمسار ضمن بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز پیام‌آور امید و اعتماد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: دشمنان از نابودی این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باید قطع امید کنند و با هیچ فتنه‌ای نمی‌توانند در اهداف خصمانه خود پیروز شوند.

وی با تأکید بر اینکه این انقلاب تا مادامی‌که مردم حامی و پشتیبان آن هستند پابرجا است، افزود: ملت ولایت مدار ایرانی تاآخرین‌نفس پشتیبان و مطیع امر ولایت‌فقیه زمان هستند و هرگز به دشمنان اجازه دخالت و دست‌درازی نمی‌دهند.

امام‌جمعه گرمسار در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان همواره در حال برنامه‌ریزی و توطئه علیه ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: در سال ۹۸ نیز شاهد تفرقه و فتنه افکنی از سوی دشمنان بودیم که با هوشیاری مردم با بصیرت این فتنه نیز در کمتر از دو روزخنثی شد.

آرامی بابیان اینکه فتنه ۸۸ الگویی برای مقابله با فتنه‌های بعدی دشمنان است، تصریح کرد: گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی به‌عنوان روز بصیرت و آگاهی یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور است.

وی با تأکید بر اینکه واقعه ۹ دی نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد و پادزهری بود برای جریان فتنه و فتنه گران، یادآور شد: دولت نیز در این عرصه موظف است قدر اعتماد و حمایت‌های بی‌نظیر مردم ایران را بداند و برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان بیش‌ازپیش تلاش کند.

امام‌جمعه گرمسار خاطرنشان کرد: دولت باید با اتکا به ظرفیت‌های داخلی کشور بهره‌گیری از پتانسیل جوانان نخبه ایرانی در راستای ایجاد اشتغال و بهبود رونق اقتصادی گام بردارد و این مطالبه به‌حق مردم ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار