با مشارکت حوزه هنری کودک و نوجوان و شهرداری منطقه ۴؛

نمایشگاه آثار گرافیکی به مناسبت «حماسه ۹ دی» برپا شد

نمایشگاه آثار گرافیکی با موضوع «حماسه ۹ دی»، با مشارکت شهرداری منطقه ۴ و حوزه هنری انقلاب اسلامی برپا شد.
کد خبر: ۳۷۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ - 30December 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حمید حسین‌زاده» معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی اظهار داشت: «حماسه ۹ دی» روز بصیرت و حمایت و پشتیبانی قلبی ملت وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در نهم دی ۸۸ ملت خط بطلانی بر اوهام و واگویه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی کشیدند، ملت خروشی انقلابی و بی‌مانند برای بیعتی ابدی با آرمان‌های امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند.

«محمد محمددوست» شهردار منطقه ۴ تهران نیز حماسه نهم دی را، روز بیعت با انقلاب و رهبری عنوان کرد و گفت: حماسه نهم دی و حضور عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی سال ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

وی افزود: از این رو این روز ارزشمند نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کرده‌اند که: «اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد، در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد».

محمد محمددوست در ادامه گفت: روز نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز «بصیرت» به یوم‌الله و روزی ماندگار تبدیل شد. بنا بر این گزارش، در این نمایشگاه بیش از ۱۰ اثر گرافیکی به مناسبت حماسه نهم دی با مضامین بصیرت، تجدید میثاق ملت همیشه در صحنه با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مشارکت شهرداری منطقه ۴ و حوزه هنری انقلاب اسلامی از روز شنبه در ساختمان شهرداری منطقه ۴ برپا شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها