فرمانده سپاه امام رضا (ع):

معاندین به دنبال سوء استفاده از اعتراضات مردمی هستند/ حضور مردم توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد

سردار نظری گفت: به دلیل وجود مشکلات اقتصادی، معاندین در پی اتصال به بدنه اجتماع هستند تا در پناه اعتراضات مردمی پیاده کننده نقشه نظام سلطه باشند؛ بر همین اساس مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باید مراقب باشند تا اعتراضاتشان مورد سواستفاده معاندین قرار نگیرد.
کد خبر: ۳۷۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ - 30December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی که با حضور اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی و مسئولین شهرستان تربت جام در هیات رزمندگان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: عظمت حماسه 9 دی را هم در ذات آن و هم در پیامدهایی که به همراه داشت می توان یافت.

وی افزود: آنچه در ذات این حماسه بزرگ نهفته بود ناشی از اتصال و ارتباط عمیق مردم یا اعتقاداتشان بود زیرا در فتنه 88 دشمن اعتقادات مردم را هدف قرار داده بود.

فرمانده سپاه امام رضا تصریح کرد: ارتباط مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی عظمت دیگری بود که در آن رویداد مهم شاهد بودیم. رابطه مردم با نظام اسلامی یک رابطه معنوی است و این رابطه در 9 دی 88 تجلی پیدا کرد.

این فرمانده ارشد سپاه تاکید کرد: عظمت ارتباط مردم با اعتقاداتشان، تجلی ارتباط مردم با نظام، اوج بصیرت مردم و اقدام به موقع و حضور در صحنه مردم از جمله نکاتی است که در حماسه 9 دی باید مورد توجه قرار گیرد.

سردار نظری با بیان اینکه بخشی از حماسه 9 دی مربوط به اثرگذاری آن و خنثی شدن توطئه دشمن است، بیان داشت: دنیای استکبار به دلیل مردمی بودن و اسلامی بودن این انقلاب همواره در مقابل آن ایستاده و برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال استحاله و یا اعتبارزدایی از آن است.

وی ادامه داد: آمریکا به عنوان کارگردان فتنه سال های 88، 96، 97 و آبان 98 به دنبال آن بود تا با استفاده از رسانه و فضای مجازی عملیات روانی را به اجرا در آورد تا مردم را تحت تاثیر قرار دهد اما هوشیاری امت حزب الله این توطئه را نقش بر آب کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در ادامه به فتنه آبان 98 اشاره کرد و گفت: خدا را شاکر هستیم که در جریان فتنه آبان در استان خراسان رضوی شاهد مسئله خاصی نبودیم. هر چند فراخوان هایی اعلام شد اما جرات اقدام نداشتند و دلیل آن، حضور مردم این استان در بزنگاه ها بود.

سردار نظری هوشیاری و بصیرت مردم را لازمه خنثی شدن فتنه ها دانست و گفت: رابطه مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون رابطه مردم با اسلام، اعتقادی است. نظام در ذات خود مردمی است و دارای معنویت و اسلامیت است. اگر نقصی وجود دارد مربوط به عملکرد برخی مسئولین است که وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهند و مردم این واقعیت را درک می کنند.

وی بیان داشت: مردم ایران اسلامی معترض متصل هستند. هر چند اعتراضاتی به مشکلات دارند اما به اتصالشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه وارد نشده است؛ بر همین اساس باید هوشیار بود تا در شرایط غبارآلود و گرفتاری های اقتصادی مورد سواستفاده دشمنان قرار نگیرند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: به دلیل وجود مشکلات اقتصادی در کشور، معاندین اعم از منافقین و سلطنت طلبان که قدرتی ندارند به دنبال اتصال به بدنه اجتماع هستند تا در پناه اعتراضات مردمی پیاده کننده نقشه نظام سلطه باشند؛ لذا مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باید مراقب باشند تا اعتراضاتشان مورد سواستفاده معاندین قرار نگیرد.

وی در پایان گفت: مردم ایران اسلامی معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب بوده و هستند و باید با هوشیاری، در صحنه‌های مختلف حضور داشته باشند تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار