سردار اشتری تاکید کرد؛

راه‎اندازی گشت رضویون برای ارتقاء امنیت محله‌ها/ برخورد با مدیران و فروشندگان متخلف در طرح «ناظر ۲»

فرمانده ناجا با بیان اینکه اولویت‌های نیروی انتظامی برای سال آینده مشخص و به استان‌ها ابلاغ می‌شود، گفت: بر اجرای طرح‌های مشترک مانند گشت رضویون بین ناجا، سپاه و بسیج با هدف امنیت محله‌محور تاکید داریم.
کد خبر: ۳۷۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ - 31December 2019

راه‎اندازی گشت رضویون برای ارتقا امنیت محله‌ها/ برخورد با مدیران و فروشندگان متخلف در طرح ناظر 2به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در سی و پنجمین دوره بصیرت ویژه فرماندهان و مدیران عالی ناجا که در مجتمع فرهنگی، تربیتی و آموزشی عمار قم برگزار شد، با اشاره به حوادث آبان و حضور مقتدرانه پلیس در صحنه‌های مختلف این مأموریت مهم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از تلاش و زحمات کارکنان نیروی انتظامی در حوادث اخیر اظهار رضایت فرمودند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه مردم در مأموریت‌ها از حضور نیرو‌های پلیس استقبال می‌کنند، تصریح کرد: در انجام مأموریت، داشتن بصیرت خیلی مهم است، بصیرت یعنی بدانیم در مواقع نیاز چه اقدامی انجام دهیم و گوش به فرمان چه کسی باشیم.

سردار اشتری به سخنان گهربار امام خمینی (ره) که فرمودند «حفظ نظام از اوجب واجبات است»، خاطرنشان کرد: در این ناآرامی‌ها کار از اعتراض فراتر رفت، زیرا امنیت مردم و کشور مطرح بود، فرمایشات مقام معظم رهبری در حوادث اخیر حکیمانه، مجاهدانه وخیرخواهانه بود و موجب شد تا مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد: در اتفاقات اخیر از کارکنان حتی یک نفر نداشتیم که نسبت به برخورد با اغتشاشگران تردیدی داشته و از صحنه عقب نشینی کند، خداوند را به دلیل بصیرت و آگاهی نیرو‌های پلیس شکرگزار هستیم.

وی با بیان اینکه از آغاز انقلاب تاکنون هیچ نمونه‌ای نداریم که یک اعتراض به موضوعی امنیتی تبدیل و تخریب به این حجم و گستردگی صورت بگیرد و فضای مجازی به این مسئله دامن بزند، ادامه داد: این توطئه استکبار جهانی، فرصت طلبان و سلطنت طلبان بود که با تلاش و اقتدار نیروی انتظامی و سایر نیرو‌های مسلح موضوع طی ۷۲ ساعت خاتمه یافت که کار بسیار بزرگی انجام شد.

سردار اشتری با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی با فرماندهان ناجا قبل، حین و پس از حوادث اخیر، تاکید کرد: دشمن برای مقابله با نظام اسلامی با تمام قوا آمده و ما نیز از مقاومت کوتاه نمی‌آییم بنابراین اگر یکی بزند ۱۰ تا می‌خورد.

وی با بیان اینکه اولویت‌های نیروی انتظامی برای سال آینده مشخص و به استان‌ها ابلاغ می‌شود، افزود: بر اجرای طرح‌های مشترک مانند گشت رضویون بین ناجا، سپاه و بسیج با هدف امنیت محله محور تاکید داریم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در ادامه امنیت انتخابات را مورد توجه قرار داد، گفت: باید فرد اصلح را انتخاب کنیم همچنین ملاک، ولی فقیه است و اینکه افراد دلبستگی به خارج نداشته و همواره از ارزش‌های نظام پاسداری کنند.

وی تصریح کرد: با هدایت‌های راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی روند موفقیت در ناجا صعودی و رو به رشد بوده است.

سردار اشتری به طرح امنیت اخلاقی اشاره و خاطرنشان کرد: از طرح‌های امنیت اخلاقی و طرح «ناظر یک» نباید غافل شویم و پلیس امنیت عمومی باید با جدیت به کار خود ادامه دهد، در طرح «ناظر دو» با مدیران و فروشندگان مغازه‌ها و پاساژ‌ها که ضوابط را اجرا نکنند، برخورد می‌شود.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین «الهی اصل» رئیس مجتمع فرهنگی، تربیتی و آموزشی عمار، گزارشی از نحوه برگزاری دوره‌های بصیرت در سال جاری ارائه کرد.

انتصاب سرهنگ خلبان محمد نیک‌نژاد به سمت فرماندهی هواناجا

در آغاز این مراسم، طی احکامی جداگانه از سوی فرمانده ناجا، سردار «محمد شرفی» به سمت جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، سردار «حبیب اله جان نثاری» به سمت معاون تربیت و آموزش ناجا و سرهنگ خلبان «محمد نیک نژاد» به سمت فرمانده هوا ناجا، منصوب شدند.

در این مراسم، سرتیپ دوم پاسدار محمد شرفی و سرتیپ دوم پاسدار حسن کرمی به درجه سرتیپی و سرهنگ محمدرضا حسینی، سرهنگ عبداله حسنی، سرهنگ حسن مفخمی، سرهنگ عباسعلی بهدانی‌فر، سرهنگ مجید فراهانی، سرهنگ سید محمد عمادی جمالی، سرهنگ محسن حاج مقصود، سرهنگ رضا موسوی اعظمی و سرهنگ علی بزرا به درجه سرتیپ دومی نائل شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها