امیر دریادار تاج‌الدین:

اهداف رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین محقق شد

فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ایران، با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین در شمال اقیانوس هند و دریای عمان، این رزمایش را رزمایشی موفقی دانست که به هداف از پیش تعیین‌شده خود دست پیدا کرده است.
کد خبر: ۳۷۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ - 31December 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار دوم عرشه مصطفی تاج الدین، در مصاحبه با رادیو «گفتگوم، با اشاره به اهمیت شمال اقیانوس هند و جایگاه آن در تعاملات منطقه‌ای و تبادلات تجاری اظهار داشت: با توجه به این اهمیت بسیار مهم است که در آنجا امنیت پایدارویژه‌ای ایجاد شود و این امنیت پایدار با حضور کشور‌های منطقه و کسانی که در عرصه دریا به توانمندی‌های خوبی دست پیدا کرده‌اند محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی تلاش کرده که ایران در تمام ابعاد در انزوا قرار بگیرد، ولی در این زمینه از جمله موضوع دریا به هدف خود دست پیدا نکرده است، ادامه داد: در دریا شرایط برای حضور در عرصه بین‌المللی با خشکی متفاوت است و برای این حضور باید از وسایل پیشرفته استفاده کرد و در عرصه تکنولوژی در جایگاه خوبی قرار داشت تا بتوان حضوری قوی داشت.

فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ایران با اشاره به حضور موفق ایران در رزمایش مورد اشاره گفت: نیرو‌های ایرانی در این رزمایش با دقت و حرفه‌ای گری تمرینات را انجام دادند موفقیت را از خود به نمایش گذاشتند.

امیر دریادار دوم عرشه مصطفی تاج‌الدین با اشاره به خودکفایی ایران در عرصه دریا تصریح کرد: ما در حال حاضر می‌توانیم در عرصه دریا با کشور‌های مختلف رقابت کنیم چرا که با همت متخصصان کشورمان توانسته ایم به پیشرفت‌های خوبی در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی همچنین با اشاره به ناخشنودی برخی کشور‌ها از انجام رزمایش مشترک بین ایران، روسیه و چین گفت: این ناخشنودی آن‌ها نشانگر موفقیت ما در این عرصه بوده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها