فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

زنان شهیده و ایثارگر دوشادوش مردان مدافع دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند

زنان شهیده و ایثارگر در پاسداری از هویت و ارزش‌های اسلامی و ملی و امنیت جامعه با خون خود دوشادوش مردان مدافع دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند.
کد خبر: ۳۷۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ - 01January 2020

زنان شهید و ایثارگر دوشادوش مردان مدافع دستاوردهای اتقلاب اسلامی بودند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر صبح امروز در اجلاسیه زنان شهیده و ایثارگر استان بوشهر ضمن تبریک میلاد اسوه صبر و استقامت حضرت زینب (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: زنان در عرصه‌های مختلف دین و شرف در جبهه‌های مختلف حماسه آفرینی کردند.

وی گفت: زنان خود در پشت جبهه‌ها و مردان و فرزندان خود را در دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران همراه کردند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه زنان کانون گرم خانواده همواره برای صلابت جامعه مهیا می‌کردند خاطرنشان کرد: زنان در صحنه‌های پشتیبانی، درمانی، امدادی حضور فعال داشتند.

رزمجو افزود: زنان، مادران زینب واری بودند که فرزندان خویش را با غیرت و عشق به مکتب حضرت زهرا (س) برای دفاع از اسلام و انقلاب بدرقه کردند.

وی با بیان اینکه در وجود زندگی همسران شهدا و جانبازان سرشار از صبر و استقامت است گفت: آنها ویژگی‌های خود را از مکتب صبر حضرت زینب (س) آموختند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه یکی از ثمرات ارزشمند جهاد در راه خدا شهادت است خاطرنشان کرد: همسران شهدا و جانبازان جان و جسم خود در راه اهداف متعالی الهی در انقلاب اسلامی فدا کردند.

رزمجو با اشاره به اینکه حماسه شهدای زن در عرصه‌های مختلف نه تنها در دوران انقلاب اسلامی حتی در حماسه «زنان لرده»  تنگستان و دلوار مهم بوده است اضافه کرد: زنان شهیده و ایثارگر شرافت‌مندانه شهادت را برای زندگی خود انتخاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: زنان شهیده و ایثارگر در پاسداری از هویت و ارزش‌های اسلامی و ملی و امنیت جامعه با خون خود دوشادوش مردان مدافع دستاوردهای اتقلاب اسلامی بودند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه مردان با پیروی از مکتب امام حسین (ع) و زنان ما با پیروی از مکتب حضرت زینب (س) همه جانبه از انقلاب دفاع می کنند.

رزمجو بیان داشت: زنان شهیده و ایثارگر در روح رحمت و لطف زنانه با جهاد و شهادت در مسیر الهی مردانه‌ترین میدان شجاعت و اخلاص فداکاری را با خون خود فتح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار