بیانیه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ - 03January 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن آن بدین شرح است:

«بسمه تعالی

شهادت مزد مردانی است که سال‌های عمر خود را مجاهدانه و در لباس خلوص برای اهتزاز پرچم توحید سپری کرده و همواره در این راه استوار مانده اند. شهادت سردار دل ها، مجاهد عالیقدر اسلام فرزند روح الله، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان قلب همه مردم حق جو و مظلوم منطقه را به درد آورد. این فاجعه را به امام زمان بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت عزیز ایران و امت‌های اسلامی و جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

اگرچه تحمل این داغ برایمان سخت است، اما همانند ایشان که تربیت یافته شده مکتب امام حسین علیه السلام بودند، امت عزیز ایران نیز به تاسی از حضرت زینب کبری سلام الله علیها، این داغ جگر سوز را آغاز راهی می‌داند که تا برچیده شدن پایه‌های ظلم جهانی ادامه دارد. کشتن ما پایان ما نیست، تازه زنده شدن ماست. خون هر شهیدی که بر زمین می‌ریزد همواره جان تازه‌ای به مجاهدان راه خدا داده و می‌دهد. پای این خون‌ها ایستاده ایم و بر دشمن جنایتکار مجال آسودگی نمی‌دهیم.

«و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه» بدانند دشمنان ملت‌های مستضعف جهان، که با این جنایت، صدا‌های خفته در گلو بلندتر خواهند شد و ان شاالله به زودی زمان انتقام خواهد رسید.
أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ
موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار