بیانیه سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶ - 04January 2020

بیانیه سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ

به کسانی که [ستمکارانه] مورد جنگ و هجوم قرار می گیرند، چون به آنان ستم شده اذن جنگ داده شده، مسلماً خدا بر یاری دادن آنان تواناست ( سوره حج آیه 39).

سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سردار بزرگ اسلام را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.

سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار، شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش آفرینی‌های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.

بی شک همانگونه که رهبر عظیم الشان ایران اسلامی فرمودند: به حول و قوّه‌ی الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.

سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر و همراهان شهید ایشان بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و عموم مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان، با انگیزه مضاعف راه ایشان و آرمان های وی را ادامه داده و یک لحظه نیز از این راه فاصله نخواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار