امام جمعه کوهدشت:

شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد

حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» گفت: شهادت سپهبد سلیمانی اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد و با تبعیت از ولایت فقیه، انتقام خون مقدس سردار سلیمانی را خواهیم گرفت.
کد خبر: ۳۷۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ - 03January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت ضمن تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ما افتخار می‌کنیم که از شهادت نمی‌هراسیم با شهادت شهید حججی سوریه آزاد شد و شهادت سردار سلیمانی سرافراز نیز اسرائیل، از صفحه روزگار محو خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی هیچ چیزی را برای خودش نخواست، افزود: دشمنان از فکر مقاومت می‌ترسند، ملت، امام و رهبری امروز راهی را باز کرده اند که ریشه آمریکا را در عالم می سوزاند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به جنایت های آمریکا در جهان، اظهار داشت: اگر ملتی جهاد نکرده و شهید ندهد ذلیل می شود، راه حججی ها، سلیمانی ها، بهشتی ها، خرازی ها و سرداران شهید کوهدشت ادامه دارد، شهید سلیمانی افتخارش این بود که سرباز و نوکر امام حسین (ع) و در خدمت مظلومین بود و ابومهندسی را شهید کردید که می گفت سرباز سردار سلیمانی هستم.

وی تصریح کرد: ملت ایران سلیمانی ها تحویل خواهد داد و به لطف خدا پرچم‌ دار و نایب امام زمان، پرچم جهاد و دفاع از مظلومین را به دست توانای پرچم‌ دار عالم ،حضرت ولی عصر(عج) خواهد رساند، امروز کودکان سوری، فلسطینی، یمنی و جبهه مقاومت عزادار است، چراکه سرداران مبارزه با طاغوت شهید شدند.

طهماسبی با اشاره به اینکه خط مقاومت ادامه خواهد داشت، بیان کرد: ملت و دولت مسیر پرافتخار شرف استقلال و جهاد را ادامه خواهند داد، سلیمانی امروز به عنوان یک تفکری جهادی در راه خدا صادر شده است.

امام جمعه کوهدشت اظهار داشت: باید به امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب وملت عزیز ایران و  تبریک گفت که این چنین مجاهدان فی سبیل اللهی تربیت شده اند که سینه به سینه، با دشمنان جنگیدند و پوزه آمریکا وداعش را بر خاک مالیدند و دشمن را در سوریه و عراق زمین گیر کردند.

وی با اشاره به ترس آمریکا از رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین در دریای عمان، گفت: خون مقدس سلیمانی ها پیامش خدمت و تلاش برای قشر محروم است، به شهادت رساندن دو سردار ایران و عراق، جنایت وخطای راهبردی آمریکا بود، جبهه مقاومت اعلام کرده است آمریکا و اسرائیل بایستی منتظر عواقب این کار ناجوانمردانه باشد.

امام جمعه کوهدشت اظهارداشت: با آگاهی، دینداری، روحیه قوی و تبعیت از ولایت فقیه، انتقام خون مقدس سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس ها را از این جنایتکاران عالم خواهیم گرفت، این خونخواران مرد میدان نیستید، چراکه بزدلانه و شبانه به ماشین انسان هایی که بدون دفاع بودند حمله کردید.

وی با اشاره اینکه باید تهدید ها را به فرصت تبدیل کرد، گفت: ملت ایران، بسیج و سپاه را دوست داشته و به رزمندگان خود عشق می ورزند و برای رهبر معظم انقلاب اسلامی جانشان را فدا می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها