همایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه از پنج استان در قم برگزار شد

همایش پیشکسوتان نیروی انسانی منطقه یک سپاه امروز جمعه در حال و هوای خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های گرانقدر شهیدان پنج استان کشور برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ - 03January 2020

همایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه از پنج استان در قم برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، همایش پیشکسوتان نیروی انسانی منطقه یک سپاه دردوران دفاع مقدس امروز جمعه با حضور رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های گرانقدر شهیدان نیروی انسانی از استان‌های قم، مرکزی، زنجان، قزوین و سمنان برگزار شد.

بهزاد پاچناری نخستین مسئول نیروی انسانی لشکر ۱۷ امام علی ابن ابی طالب (ع) قم دراین همایش، با اشاره به دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: پرسنل لشکر ۱۷ از قوی‌ترین یگان‌های در جبهه‌ها بودند.

وی در ادامه به بیان خاطره‌هایی از همرزمان شهید خود از جمله شهید مهدی زین‌الدین پرداخت و از این شهید به‌عنوان فرمانده‌ای بسیار دقیق و منظم یاد کرد که به امورات اشراف داشت و جزو فرماندهان قوی در دوران دفاع مقدس بود.

این رزمنده پیشکسوت با تاکید بر ادامه راه شهیدان و پیروی از راه امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهیدان خاطرنشان کرد: ما به شهیدان بدهکار هستیم و شهدا الگوی ما در ادامه راه هستند.

زینب اسلام‌دوست مادر شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین نیز دراین همایش با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و بر پیروی بر راه آن‌ها تاکید و اظهار کرد: شهادت این سردار بزرگ موجب اندوه خانواده‌های شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس شده است، ولی همچنان استوار و محکم راه این شهدا را ادامه می‌دهیم و همه در راه اسلام و ولایت گام برمی‌داریم.

وی دربخش دیگر سخنان خود، به بیان خاطره‌هایی از شهید مهدی زین‌الدین پرداخت و خاطرنشان کرد: این شهید از دوران کودکی در راه مبارزه با طاغوت گام برداشت.

همچنین علی نورمحمدی، غلامرضا ابراهیمی، ذبیح‌الله بابایی، علیرضا کشاورز قاسمی و محمود کیایی‌نژاد از پیشکسوتان دوران مقدس به ترتیب از استان‌های مرکزی، سمنان، زنجان، قزوین و قم به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهیدان پرداختند و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

در این مراسم از تعدادی از خانواده‌های گرانقدر شهیدان استان‌های قزوین، مرکزی، زنجان، سمنان و قم و نیز جمعی از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس استان‌های مذکور با اهدای لوح و تندیس همایش تقدیر شد.

همچنین در این همایش، یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه گرامی داشته و پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با شهادت این سردار شهید قرائت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها