پیام سرلشکر جعفری به همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت:

انقلاب اسلامی روزهای تعیین‌کننده و حساسی را در پیش دارد

فرمانده کل سپاه در پیامی به همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت تأکید کرد: روزهای تعیین‌کننده و حساسی پیش رو داریم و انقلاب اسلامی هنوز سال‌ها و ماه‌های تعیین‌کننده‌ای در پیش رو خواهد داشت.
کد خبر: ۳۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹ - 05January 2015

انقلاب اسلامی روزهای تعیین‌کننده و حساسی را در پیش دارد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت از دقایقی پیش آغاز بهکار کرد. در ابتدای این همایش، پیام سردار سرلشکر محمدعلی جعفری برای حاضران در این مراسم قرائت شد که متن آن به شرح زیر است:

همرزمان عزیزم و پیشکسوتان بزرگوار سپاه

سلام علیکم

جبهههای خونرنگ حق علیه باطل و نیز عرصه جهاد و سازندگی پس از آن، آینهای از بروز و ظهور اخلاص و کرامت بسیجیان است؛ آنان که به حقیقت آیهی "لَن تَنَالُواْ الْبِرَّ حَتَّى تُنفِقُواْ مِمَّا تُحِبُّونَ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَیْءٍ فَإِنَّ اللّهَ بِهِ عَلِیمٌ" رسیده بودند؛ چه آنان که در این راه به فیض شهادت رسیدند و چه آنان که با پرورش و بسط افکار و روحیات بسیجی و انقلابیگری هنوز بیرق ایثار و شهادت را افراشته، صیانت میکنند.

به یاد میآوریم کلام حضرت امام(ره) را که فرمودند "در هر حال ما باید آماده و مهیا باشیم. روزهای حساس و تعیینکنندهای در پیش رو داریم انقلاب اسلامی هنوز سالها و ماههای تعیینکننده دیگر در پیش خواهد داشت که واجب است پیشکسوتان جهاد و شهادت در همهی صحنهها حاضر و آماده باشند و از کید و مکر جهانخواران غافل نمانند."

اینجانب ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این اجتماع معنوی، صلابت، پایمردی و ایثار شما پیشکسوتان جهاد و شهادت را ارج مینهم و امیدوارم با تأسی به امام عزیزمان، بتوانیم در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای متعالی آن، تحت زعامت حضرت امام خامنهای (مدظلهالعالی) همواره ثابتقدم بوده و هر کدام در هر موقعیتی، به تکلیف ذاتی و الهی خویش جامه عمل بپوشانیم؛ انشاءالله.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار