فرمانده سپاه شهرستان بوشهر خبر داد؛

بازسازی عملیات والفجر 8 در بوشهر

سرهنگ «غلامرضا شهابی» از بازسازی عملیات والفجر هشت در راستای برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر خبر داد و گفت: این عملیات در روزهای 21 تا 24 دی‌ در محل نمایشگاه بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳ - 06January 2020

بازسازی عملیات والفجر ۸ در بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «غلامرضا شهابی» در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام اظهار داشت: سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» سردار بزرگ جهان اسلام با تلاشی پردامنه توانست شر داعش را از منطقه و به‌‌ویژه مردم زجرکشیده سوریه و عراق رفع کند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر  از بازسازی عملیات والفجر هشت در راستای برگزاری کنگره سرداران و 2121  شهید  استان بوشهر خبر داد و گفت: عملیات والفجر هشت که در آن رزمندگان استان بوشهر نقش به‌سزایی داشتند بازسازی می‌شود تا ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، جوانان نیز با رشادت‌های رزمندگان استان آشنا کنیم.

وی با اشاره به اینکه 150 بازیگر بسیجی دراجرای این بازسازی همکاری دارند، خاطرنشان کرد: این عملیات به مدت چهار شب و در روزهای 21 تا 24 دی‌ ساعت 19:30 در آستانه برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان در محل نمایشگاه بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه عملیات والفجر هشت در دروران دفاع مقدس منجر به فتح فاو شد، افزود: به همین سبب تصمیم گرفته شد امسال به منظور ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل آینده عملیات والفجر هشت را برای جوانان بوشهری بازسازی کنیم.

شهابی بخش نخست بازسازی عملیات والفجر هشت را  فرهنگی دانست و افزود: بخش دوم این رزمایش فاز اجرایی است که در آن کارهای رزمی، انفجاری و تیراندازی که شبیه‌سازی در آن دوره و انتقال نیرو، غواص و حرکات با قایق اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها