دیدار آیت‌الله بوشهری و استاندار قم با خانواده شهید «شهروز مظفری نیا»

امام جمعه و استاندار قم امروز با حضور در منزل پاسدار شهید شهروز مظفری‌نیا با خانوده این شهید بزرگوار دیدار کردند.
کد خبر: ۳۷۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹ - 07January 2020

دیدار آیت‌الله بوشهری و استاندار قم با خانواده شهید «شهروز مظفری نیا»به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سیدهاشم حسینی بوشهری» امام جمعه قم و «بهرام سرمست» استاندار قم امروز با حضور در منزل پاسدار شهید شهروز مظفری‌نیا با خانوده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

در این دیدار آیت‌الله حسینی بوشهری ضمن بیان جایگاه والای شهادت، به شکوه و عظمت حضور مردم در مراسم تشییع این شهدا در سطح کشور اشاره کرد و این حضور گسترده مردمی را نشان از دلدادگی مردم به شهدای بزرگوار دانست.

استاندار قم نیز با بیان توفیق حضور در خانواده شهید مظفر نیا، اضافه کرد: شهدا در راه عمل به عهدی که با خدای خویش بستند جان خود را فدا کردند و وظیفه مدیران را عمل به تکالیف و خدمت به مردم دانست.

وی با تاکید بر حضور حماسی مردم در مراسم‌های وداع و تشییع پیکر شهدای مقاومت در قم، افزود: این حضور نشان از مردمی بودن این شهدا و میزان دلدادگی مردم به فرزندان برومند کشور در دفاع از حریم ولایت دارد.

سرمست شهید مظفری نیا را افتخاری برای اهل قم دانست و بیان داشت: همراهی با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار شهادت را برای شهید مظفری دوچندان کرد.

وی ادامه داد: مدیران و مسئولان باید به سیره زندگی این شهدا توجه کنند تا در عمل به وظایف و تکالیف خود آن‌ها را سرلوحه خود قرار دهند.

در این دیدار خانواده پاسدار شهید شهروز مظفری نیا برخی ویژگی‌های شخصیتی این شهید بزرگوار را بازگو کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار