بسم‌الله قاصم‌الجبارین/

هشدار سرلشکر رضایی به حامیان آمریکا در منطقه/ خط قرمزی برای ایران وجود ندارد

فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران با هشدار به حامیان آمریکا در منطقه گفت: امروز هیچ خط قرمزی در برابر ما نیست؛ سعی کنید از پرواز بالگرد‌های آمریکا جلوگیری و آن‌ها را بیرون کنید؛ وگرنه ما تلافی خواهیم کرد. تلافی ما سخت است و اگر عملیاتی صورت گیرد، مقصرش شما خواهید بود.
کد خبر: ۳۷۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ - 08January 2020

آمریکا خطایی انجام دهد تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر «محسن رضایی» فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران در خصوص اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان همراهشان اظهار داشت: این اقدام تروریسی یک عملیات صهیونیستی آمریکایی بود؛ اطلاعات پرواز حاج قاسم سلیمانی به بغداد و حتی تأخیر دو ساعته این پرواز را موساد، سازمان اطلاعات جاسوسی اسرائیل به پنتاگون و این سازمان به ارتش آمریکا داده است.

وی ادامه داد: اسرائیل و آمریکا هر دو در ترور حاج قاسم دست دارند؛ امروز اگر آمریکایی‌ها بخواهند خطای دیگری کنند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

سرلشکر رضایی در پیامی برای سیاستمدان آمریکایی گفت: برداران ما به خوبی در سپاه اطلاعیه‌ای صادر و تأکید کردند که هرچه سریع‌تر نیرو‌های خود را از منطقه بیرون ببرید؛ آمریکا باید هرچه زودتر سربازان خود را از دم تیغ جبهه مقاومت بیرون بکشد. ما مایل نیستیم کسی کشته شود و خونی بر زمین ریخته شود.

وی ادامه داد: امروز همه دولتمردان آمریکا یا می‌دانند و یا خودشان را به نفهمی می‌زنند که عامل بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه، نیرو‌های آمریکایی و اسرائیلی هستند. آن‌ها باید از منطقه بیرون بروند و در این‌صورت مطمئناً امنیت منطقه به بهترین شکل برقرار خواهد شد.

سرلشکر رضایی در پاسخ به این سوال که آمریکایی‌ها در برخی از کشور‌های منطقه پایگاه دارند و ممکن است از آن برای حمله به ایران استفاده کنند، گفت: به دولتمران منطقه عرض می‌کنم، شما دیدید که ما انتقام گرفتیم و دیدید که جمهوری اسلامی وقتی وارد مرحله دفاع از خودش می‌شود با تمام قدرت از خود و اسلام دفاع خواهد کرد.

وی افزود: کشور‌های همسایه فکر نکنند که می‌توانند پایگاه‌های آمریکا را در کشور خود نگه دارند تا آمریکایی‌ها از این پایگاه‌ها پرواز کنند و به ایران آسیب بزنند و بروند. آن‌ها فکر نکند که چون همسایه ما هستند، ما دست بر روی دست می‌گذاریم.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران خطاب به کشورهایی که میزبان نظامیان آمریکایی هستند تأکید کرد: امروز هیچ خط قرمزی در برابر ما نیست و سعی کنید از پرواز بالگرد‌ها آمریکا جلوگیری و آن‌ها را بیرون کنید؛ وگرنه هر اقدامی علیه ایران از مبدأ آن کشورها  را تلافی خواهیم کرد؛ تلافی ما سخت است و اگر عملیاتی صورت گیرد، مقصرش شما خواهید بود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار