طنین الله اکبر بر بام مازندران در تقدیر از انتقام سخت سپاه از آمریکا

مردم مازندران به پاس سیلی کوبنده و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به استکبار جهانی و در حمایت و پشتیبانی قاطع از عملیات نیروهای مسلح امشب با حضور در مساجد و تکایا و اماکن متبرکه و امامزادگان، فریاد الله اکبر سر دادند.
کد خبر: ۳۷۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸ - 08January 2020

طنین الله اکبر بر بام مازندران در تقدیر از انتقام سخت سپاه از آمریکابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مازندران دیار علویان، سرزمین مردان بلندقامتی است که با حماسه‌های بلندشان تاریخ را به سخره گرفتند؛ همانان که مشق ایثار و آزادگی را در مکتب اباعبدالله الحسین (ع) آموختند. و انقلاب نمونه زیبای این حکایت است و دفاع مقدس نگینی بر انگشتری حماسه‌های مردان رزم و نبرد.

مردم مازندران با سابقه انقلابی و انقلابی‌گری خود در برهه‌های سخت زمان، سر از پا نشناخته پا به میدان نبرد گذاشتند و با نثار جان خود نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند و هشت سال دفاع مقدس زیباترین صحنه‌ها را خلق کردند؛ مردان مردی چون شیرودی و کشوری، طوسی و نیاکی، گلگون و بیش از 10 هزار شهید و 42 شهید مدافع حرم سندی است بر این مدعا.

این مردم در طلیعه گام دوم انقلاب، و در حمایت از ولایت فقیه و محکومیت اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» دوباره با حضور حماسی خود ثابت کردند پای این نظام ایستاده‌اند و جان به کف برای حفظ آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران آماده شهادت هستند.

و امشب مردم استان مازندران به پاس سیلی کوبنده و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به استکبار جهانی و در حمایت و پشتیبانی قاطع از عملیات نیروهای مسلح پس از اقامه نماز معرب و عشاء با حضور در مساجد و تکایا و اماکن متبرکه و امامزادگان، فریاد الله اکبر سر دادند تا به دنیا و استکبار جنایتکار بفهمانند که الله کبر شعار و رمز پیروزی این ملت بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها