سردار حسین اسدالهی:

سردار شهید «قاسم سلیمانی» برای امت اسلامی پدری کرد

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: شهادت حاج «قاسم سلیمانی» موجب شد تا همه احساس کنند که پدرشان را از دست داده‌اند؛ چرا که حاج «قاسم سلیمانی» برای امت اسلامی پدری کرد.
کد خبر: ۳۷۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵ - 10January 2020

سردار شهید «قاسم سلیمانی» برای امت اسلامی پدری کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین اسدالهی» رزمنده دوران دفاع مقدس، شامگاه (پنج‌شنبه) در سومین کنگره شهدای مدافع حرم که با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، اظهار داشت: شهادت حاج «قاسم سلیمانی» موجب شد تا همه احساس کنند که پدرشان را از دست داده‌اند؛ چرا که حاج «قاسم سلیمانی» برای امت اسلامی پدری کرد.

سردار اسداللهی گفت: اگر فرهنگ دوران دفاع مقدس را در هر جای این کره خاکی ببریم، حتماً خروجی آن امت اسلامی را شاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس و جبهه مقاومت با هم آمیخته شده است، افزود: امروز در برخی خانواده‌ها منتظرند تا شهید مدافع حرم‌شان برگردد که این شبیه همان دوران دفاع مقدس است.

سردار اسداللهی تأکید کرد: حاصل خون شهدای مدافع حرم این است که امروز در «حلب» در حالی که اکثریت مردم اهل سنت هستند، موقعی که صدای اذان بلند می‌شود، در آن «اشهد أن علی ولی الله» گفته می‌شود و در ایام محرم، علمای اهل سنت برای مردم از حضرت سیدالشهداء (ع) می‌گویند.


وی با اشاره به بمباران پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد»، گفت: این اقدام در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران بی‌سابقه است؛ چراکه تاکنون اتفاق نیافتاده بود که این‌گونه در صحنه نظامی ما به آمریکا پاسخ بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: انتقام اخیر ما این پیام را دارد که جوانانی که در مکتب حضرت سیدالشهداء (ع) و حضرت زهرا (س) تربیت شده‌اند، مقابل همه ابرقدرت‌های جهان خواهند ایستاد.

رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به سالروز عملیات‌های «کربلای ۴» و «کربلای ۵»، بیان داشت: پیام شهدای غواص این است که ما رفتیم و دست‌های‌مان بسته شد تا کسی دست‌های ولایت را نبندد و تاریخ تکرار نشود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار