دختر سپهبد شهید «قاسم سلیمانی»:

سردار سلیمانی دغدغه حفظ وحدت و همبستگی مردم را داشت

دختر سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» گفت: موجی که در دنیا به خاطر شهادت سردار سلیمانی ایجاد شد به این دلیل بود که دنیا فهمید ایشان در هر شرایطی دغدغه حفظ وحدت و همبستگی مردم را داشت.
کد خبر: ۳۷۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ - 10January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «زینب سلیمانی» در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) با بیان اینکه مهم ترین توصیه پدرم، ماندن در خط ولایت و رهبری بود اظهار داشت: موجی که در دنیا به خاطر شهادت سردار سلیمانی ایجاد شد به این دلیل بود که دنیا فهمید ایشان در هر شرایطی دغدغه حفظ وحدت و همبستگی مردم سراسر دنیا را داشت.

دختر شهید سلیمانی گفت: ترور پدرم بزرگ‌ترین و احمقانه ترین حرکت آمریکا بود، زیرا این حرکت تمامی آزادی خواهان و جوانان را بیدار کرد و وحدت میان مردم را بیشتر و بیشتر کرد.

وی تصریح کرد: امروز من «زینبِ حاج قاسم» به شما می گویم داستان کربلا دوباره در عصر ما تکرار شد، علمدار محور مقاومت تکه تکه شد تا ولی امرش آسیب نبیند، علمدار رفت تا ایران و ایرانی بماند، او با شهادتش حجت را بر همگان تمام کرد و به تمام دنیا نشان داد شیطان بزرگ کیست.

زینب سلیمانی با بیان اینکه امروز به عنوان کوچک‌ترین فرزند حاج قاسم قسم می خورم تا آخرین لحظه عمرم از ولایت دست بر نخواهم داشت افزود: من با خون پدر شهیدم در میدان نبرد حریف می‌طلبم و دنیا بداند روح حاج قاسم در ذره ذره وجود مردم دنیا دمیده شد و هزاران هزار قاسم سلیمانی آماده حرکت به سمت کاخ سفید هستند.

وی خطاب به آمریکا و غرب گفت: تا آخر عمر بترسید و منتظر ما باشید چرا که انتقام برای ما زمانی معنا می‌گیرد که رژیم منفور آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود وجود نداشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار