جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر:

دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش ادامه دهنده راه شهیدان باشند

سرهنگ «عبدالرضا دشتی» گفت: جنگ همان جنگ است فقط سلاحش عوض شده و دانش‌آموزان امروز باید در سنگر علم و دانش ادامه دهنده راه شهیدان باشند.
کد خبر: ۳۷۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ - 12January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «عبدالرضا دشتی» جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر امروز (یکشنبه) در دیدار با مسئولین ستاد برگزاری برنامه‌های کنگره شهدای استان بوشهر، اظهار داشت: کتاب قطور شهادت هیچ‌گاه از برگ‌های زرین خالی نخواهد شد و دانش‌آموزان ایران با افتخار راه شهدای اسلام و ایران را ادامه خواهند داد.

وی گفت: با خون پاک مطهر شهیدان ایران اسلامی عهد می‌بندیم که درس ایثار، رشادت، عزت و اخلاص را از طریق پاسداشت یاد و سیره آن‌ها به دانش‌آموزان‌مان ارائه کنیم و مطمئنأ دانش‌آموزان عزیز هر کدام رهرو راه پرافتخار آنها خواهند بود. 

وی با تاکید بر اینکه باید بهترین الگو را برای نوجوانان و جوانان معرفی کرد و گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با درک، فهم، بصیرت، تقوا، خدانگری و با تابعیت از رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) در جهاد با دشمنان خدا شرکت کردند و به فیض عظیم شهادت رسیدند.

دشتی افزود: اگر شهدا و به ویژه شهدای دانش‌آموز به درستی برای جوانان امروز شناخته و معرفی شوند بسیاری از تبلیغات دشمنان علیه انقلاب اسلامی خنثی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر بیان داشت: دانش‌آموزان باید شهیدان را الگوی عملی خود در زندگی قرار داده و با خوب درس خواندن قله‌های علمی جهان را فتح کنند.

دشتی ادامه داد: با کسب افتخار برای ایران، به دشمنان نشان خواهیم داد که خون پاک شهدای پایمال نخواهد شد و نخواهیم گذاشت دشمنان چشم طمع به کشور ایران داشته باشند.

وی تاکید کرد: جنگ همان جنگ است فقط سلاحش عوض شده و دانش‌آموزان امروز باید در سنگر علم و دانش ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر یادآور شد: در راستای برنامه‌های کنگره شهدای استان بوشهر و همچنین آشنایی دانش‌آموزان با شهدای استان بوشهر می‌توانند از مجموعه نمایشگاهی شهدا در مسیر افتخار واقع در نمایشگاه بین‌الملل بوشهر دیدن کنند.

دشتی با بیان اینکه هزار و 400 دانش‌آموز از این مجموعه دیدن خواهند کرد، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان از روز یکشنبه 22 دی‌ماه از ساعت 9 الی 11 به مدت 3 روز از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

وی در پایان گفت: سایر مجموعه‌ها و ادارات واقع در استان بوشهر می‌توانند با هماهنگی با ستاد کنگره از این مجموعه دیدن کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها