آیت‌الله فاضل‌لنکرانی:

خدمت به خانواده شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و موجب تحکیم انقلاب است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خدمت به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مردم و مسئولان و موجب تحکیم انقلاب است و بنیاد شهید جایگاه ویژه‌ای درخدمت رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارد.
کد خبر: ۳۷۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲ - 13January 2020

خدمت به خانواده شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و موجب تحکیم انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «محمد جواد فاضل لنکرانی» در دیدار مدیرکل و معاونان و مدیران بنیاد شهید وامور ایثارگران قم اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مردم و مسئولان و موجب تحکیم انقلاب است و نهاد بنیاد شهید وامور ایثارگران جایگاه ویژه‌ای درخدمت رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: این نهاد مقدس مهمترین نهادی است که با انقلاب متولد شد و دارای قداست و جایگاه ارزنده‌است.

آیت الله فاضل لنکرانی گفت: کارکرد مهم این نهاد تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار است که از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و خدمت به شهدا با اجر فراوانی همراه است.

وی اضافه کرد: از نظر جمعیتی، روحانیت بیشترین شهید را در بین اقشار تقدیم انقلاب کرده‌است و در راستای معرفی شهدای روحانیت باید اقدامات موثرتری صورت گیرد تا جامعه با این شهدا هر چه بیشتر آشنا شود و نقش بنیاد شهید دراین عرصه نقش ارزنده‌ای است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها