دیدار امام جمعه و استاندار قم با خانواده «حمزه ای» از شهدای سقوط هواپیما

آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه وبهرام سرمست استاندار قم امروز دوشنبه با حضور در منزل قاسم حمزه‌ای پدر سه تن از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، این ضایعه دردناک را به وی تسلیت گفتند.
کد خبر: ۳۷۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴ - 13January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و همچنین بهرام سرمست استاندار قم با حضور در منزل قاسم حمزه‌ای پدر سارا حمزه‌ای، امیرحسین اویسی و عسل اویسی از جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، این ضایعه دردناک را به وی تسلیت گفتند.

استاندار قم در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری این خانواده در شرایط حساس کنونی کشور گفت: این ضایعه دردناک همه مردم و ملت ایران را متاثر کرد و همگان این عزیزان را فرزندان خود و در غم از دست آنها، خود را شریک خانواده آن‌ها می‌دانند.

بهرام سرمست با اشاره به تلاش دشمنان برای بهره‌برداری‌های کور از چنین رخدادهایی، اضافه کرد: خانواده‌های بازماندگان این ضایعه دردناک به خوبی در برابر هجمه‌های دشمنان پایمردی نموده و در دفاع از نظام و انقلاب با تمام وجود ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: سابقه فعالیت‌های خیرخواهانه و خدمات انسان دوستانه این خانواده و تلاش‌های آن‌ها در برپایی شعائر اسلامی مثال زدنی است و همواره در مسیر دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب گام‌هایی استوار برداشته‌اند.

استاندار قم با قدردانی از هوشمندی این خانواده برای پیشگیری از سوءاستفاده دشمنان از این ضایعه اسفناک، ابراز داشت: تقدیر الهی بر رخداد این غم بزرگ برای خانواده‌های بازماندگان بوده است و برای آن‌ها آرزوی صبر و بردباری داریم.

دیدار امام جمعه و استاندار قم با خانواده «حمزه ای» از شهدای سقوط هواپیما

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار