سعید محمد اعلام کرد؛

آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) برای گره‌گشایی از تولید هپکو اراک

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران با اعلام آمادگی این قرارگاه برای گره‌گشایی از تولید هپکو اراک گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء آماده خرید ماشین‌آلات تولیدی هپکو است.
کد خبر: ۳۷۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ - 14January 2020

قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای گره‌گشایی از تولید هپکو اراک آماده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه با اشاره به موضوع واگذاری شرکت هپکو به این قرارگاه اظهار داشت: مطابق سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه اجازه ورود به بنگاه‌های اقتصادی را ندارد.

وی افزود: وظیفه و مأموریت اصلی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) کمک به دولت در راستای سازندگی بخش‌های مختلف به‌ویژه عمرانی بوده و هم‌اکنون تمام تلاش‌های قرارگاه معطوف به این امر است.

محمد ادامه داد: تمام تلاش‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اقدامات این قرارگاه نقش تعیین‌کننده‌ای در مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان و خنثی کردن توطئه‌های استکبار داشته است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه با اشاره به طرح موضوع خرید هپکو از سوی نمایندگان و مسئولان گفت: مطرح شدن خرید هپکو از سوی نمایندگان و مسئولان استان مرکزی، نشان‌دهنده عملکرد موفق و مناسب قرارگاه در حوزه‌های سازندگی بوده است. مایه افتخار ماست که مردم و مسئولان کشور از فعالیت خادمان خود در مجموعه قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) رضایت دارند.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه آمادگی کامل دارد که با توجه به مأموریت‌های پیشِ روی خود، نسبت به خرید محصولات شرکت هپکو در حوزه راه‌سازی و عمرانی در جهت حمایت از تولید ملی و کمک به این واحد تولیدی اقدام کند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها