فرمانده سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

اعلام آمادگی سپاه کربلا مازندران برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان

سردار «محمدحسین بابایی» از اعلام آمادگی خود برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ - 14January 2020

سپاه کربلای مازندران به کمک سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان می‌رودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: وظیفه همه ما به ویژه گروه‎های جهادی و مردم عزیز کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده منطقه جنوب شرق کشور است.

وی با اشاره به همزمانی شهادت سردار «سلیمانی» و وقوع سیل، گفت: وقوع سیل در این شرایط، باعث شد توجه به این سمت کمتر شود و سپاه کربلا از چند روز قبل خود را آماده کرده و ان‌شاالله به زودی یک تریلی اجناس مورد نیاز مردم را ارسال خواهد کرد.

بابایی افزود: همچنین این آمادگی هست که طی فراخوانی مردم عزیز در پایگاه‌های مقاومت و رده‌های سپاه در شهرستان‌ها کمک‌های خود را تحویل بدهند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با سپاه سیستان و بلوچستان صورت گرفته است، گفت: سپاه این استان، امروز نیازمندی‌ها را جمع بندی و به ما اعلام خواهند کرد و ما هم به مردم اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مطمئنم همانطوری که مردم عزیز استان مازندران هم در قضیه زلزله در سرپل ذهاب هم در قضیه سیل اوایل سال جاری به خوبی درخشیدند و علاوه در برطرف کردن نیازهای استان، به استان گلستان، لرستان و خوزستان هم کمک‌رسانی انجام دادند حتما به مردم عزیز سیستان هم کمک خواهند کرد.

بابایی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم قبل از پایان سال مشکلات منطقه را با همت جمعی حل کنیم و برگ دیگری به افتخارات مردم عزیز استان علویان و استان مجاهدپرور و عالم‌پرور مازندران اضافه کنیم.

این مسئول افزود: به دلیل بعد مسافت طرح‌ریزی ما باید در اعزام گروه‌های جهادی و نیروهای فنی تخصصی دقیق‌تر باشد و با هماهنگی‌ با قرارگاه قدس سپاه در شرق کشور و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیروهای جهادی را اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار