فرمانده سپاه لرستان:

روحیه استکبار ستیزی مردم با شهادت سردار سلیمانی نمایان‌تر شد

سردار «مرتضی کشکولی» گفت: با شهادت سردار سلیمانی روحیه استکبار ستیزی در میان مردم ما غلیان پیدا کرد.
کد خبر: ۳۷۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶ - 14January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه لرستان ظهر امروز در همایش انس و مودت پیشکسوتان سپاه اظهار داشت: در چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی در تمام عرصه‌های دفاعی، امنیتی، علمی، زیرساختی، صنعت، کشاورزی وضعیت‌مان از تمام وقت‌ها بهتر و در بالاترین رتبه‌های جهانی است.

وی با اشاره به سابقه جنگ استکبار علیه ملت و کشور ایران افزود: در تمام این ۴۰ سال یک لحظه هم جنگ استکبار در ابعاد متفاوت نظامی، امنیتی، سیاسی، روانی، فرهنگی علیه مردم ما توقف نداشته و امروز هم با جنگ ادراکی و کار بر روی ذهنیت مردم وارد شده‌اند.

فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد: با شهادت سردار سلیمانی ماهیت اصلی و انقلابی مردم ما بار دیگر ظهور پیدا کرد قریب به ۵۰ میلیون نفر برای تشییع این شهید به خیابان‌ها آمدند و فریاد انتقام از آمریکا و غرب را سردادند و تمام بافته‌های دشمنان را پنبه کردند، اراده و خواست خداوند بود که انقلاب بار دیگر ریکاوری و سال ۴۱ انقلاب از نو شروع شود‌.

وی با بیان این که با شهادت سردار عزیز روحیه استکبارستیزی در میان مردم ما غلیان پیدا کرد، خاطرنشان کرد: ۲۲ سال کار و تلاش گمنامی سردار در یمن، سوریه، عراق، لبنان و فلسطین جبهه مقاومت را تشکیل داد و ما امت سازی کردیم که امروز از یمن فریاد انتقام خواهی سردار بلند می‌شود.

سردار کشکولی با اشاره به حمله موفقیت آمیز نیروی هوا فضای سپاه به مقر آمریکایی ها در عین الاسد تصریح کرد: آمریکایی ها سه روز پشت سرهم عربده کشیدند که اگر حرکتی از جانب ایران صورت بگیرد ۵۲ مرکز مهم کشور را هدف قرار می دهند اما با توکل بخدا اهداف را زدیم و هیچ کاری از پیش نبردند؛ ما از قدرت منطقه ای به فرا منطقه ای رسیده و شاخ قدرت جهانی را شکستیم.

وی با اشاره به اهمیت هوشیاری و آگاهی مردم پیرامون جنگ رسانه ای دشمن تصریح کرد: همانطوری که امام راحل و رهبری فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند و جمهوری اسلامی مشروعیتش از مردم است؛ این مردم ۴۱ سال است پای سختی های انقلاب مانده اند و مانده ایم تا ان شاالله زمینه ظهور فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار