رئیس بسیج رسانه استان بوشهر:

برگزاری کنگره «سرداران و ۲۱۲۱ شهید» استان بوشهر

«عبدالله نجفی» با اشاره به اینکه مراسم کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر در نمایشگاه بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود، گفت: سخنران کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۷۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱ - 14January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالله نجفی» رئیس بسیج رسانه استان بوشهر امروز (سه شنبه) در نشست بررسی برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر در عرصه دفاع مقدس نقش مهم و تاثیرگذاری داشته است، اظهار داشت: رزمندگان استان بوشهر در دریا، زمین و هوا با دشمنان در ستیز بوده‌اند و نقش مهمی در 8 سال دفاع مقدس داشته است.

وی با اشاره به اینکه این استان در عرصه‌های مقابله مستقیم با آمریکا بارها هیمنه شیطان بزرگ را در خلیج فارس شکسته است، گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در استان بوشهر بارها در مقابله و رویارویی با متجاوزان آمریکایی، ضربه‌ای سنگین بر آنان وارد کرده‌اند به‌گونه‌ای که در برابر رزمندگان، زانو زدند.

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به اینکه دومین کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر فردا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر صبح فردا با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان لشکری و کشوری و مردم همیشه در صحنه استان بوشهر برگزار می‌شود.

نجفی با اشاره به اینکه این مراسم ساعت هشت صبح فردا 25 دی‌ در نمایشگاه بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود تصریح کرد: سخنران کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از اهداف و نتایجی است که این کنگره به دنبال دارد و قطعا این کنگره در این راستا تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار