دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

راه‌اندازی مرکز تحقیقات دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اهواز

فضل‌الله صرامی گفت: مهمترین مصوبه تفاهمنامه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان و دانشگاه آزاد اسلامی اهواز تاسیس مرکز تحقیقات دفاع مقدس بود که با تدابیر مسئولان دانشگاه و اخذ مجوز از سازمان مرکزی کشور محقق شد.
کد خبر: ۳۷۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ - 15January 2020

راه اندازی مرکز تحقیقات دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه بررسی و پیگیری مصوبات تفاهمنامه مشترک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دانشگاه آزاد اسلامی اهواز امروز در محل دفتر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس برگزار شد.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه ضمن تقدیر از مدیریت، معاونان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اهواز بابت همکاری همه‌جانبه اظهار داشت: مهمترین مصوبه این تفاهمنامه تاسیس مرکز تحقیقات دفاع مقدس بود که با تدابیر مسئولان دانشگاه و اخذ مجوز از سازمان مرکزی کشور محقق شد.

وی افزود: تاسیس مرکز تحقیقاتی و پژوهشی دفاع مقدس در مراکز علمی و دانشگاهی می تواند اساس و بنیاد کارهای علمی در این حوزه را محقق کند و دانشجوی دغدغه مند ما در حوزه دفاع مقدس به راحتی می‌تواند از این مرکز بهترین نتایج را به دست آورد.

دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تقدیر بابت پیگیری و دغدغه‌مندی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی اهواز تصریح کرد: امیدوارم که بقیه مراکز علمی و دانشگاهی استان خوزستان و حتی کشور نسبت به راه‌اندازی این مرکز تحقیقاتی مبادرت ورزند تا حوزه دفاع مقدس بتواند ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی، علمی و پژوهشی خود را به نسل جوان انتقال دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها