مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان خبر داد؛

برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان گفت: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۲۶ دی در خرم آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ - 15January 2020

«رضا مریدی اصل» مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم‌آباد اظهار داشت: سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۲۶ دی ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات بهزیستی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

مریدی عنوان کرد: امسال سعی می‌کنیم از یک چهره ملی رسانه‌ای برای حضور در این جشنواره و به عنوان یکی از سخنرانان جشنواره استفاده کنیم و از یکی از خبرنگاران پیشکسوت لرستانی نیز در این برنامه تجلیل به عمل آوریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان تعداد ارسال آثار به این جشنواره ۲۷۴ اثر در قالب‌های خبر، تیتر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، مقاله، عکس، مستند خبری و موشن گرافی عنوان کرد و گفت: ایجاد تعامل بیشتر با رسانه‌ها، ایجاد انگیزه در تولید اخبار در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از تولیدات فاخر و ایجاد فضای سالم رقابتی از مهمترین اهداف این جشنواره است.

مریدی‌ سیل در لرستان، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس، رونق تولید، بسیج و حوزه‌ها را از محورهای سومین جشنواره رسانه ای ابوذر برشمرد و ادامه داد: محرومیت زدایی، بیانیه گام دوم انقلاب، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با فساد، بصیرت و دشمن شناسی و دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی را از دیگر محورهای این جشنواره است.

وی متذکر شد: تعداد برگزیدگان ۲۴ اثر است که با حضور «مسعود بصیری» رئیس سازمان بسیج رسانه کشور برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان با بیان به اینکه آثار برتر برای شرکت در جشنواره کشوری ارسال می‌شود، افزود: بیشتر آثار توسط خبرگزاری ارسال شده است.

مریدی در پایان گفت: در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم «اسماعیل غلامی یاراحمدی» تجلیل به عمل می آید و این مراسم به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار