ما قوی هستیم- ۵۷/

اولین جشنواره «ره آورد سرزمین نور» در کرمان برگزار شد

اولین جشنواره «ره آورد سرزمین نور» با ارسال بیش از 4 هزار اثر در قالب عکس، فیلم، دلنوشته به دبیرخانه در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ - 16January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» با ارسال بیش از 4 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره در قالب عکس، فیلم، دلنوشته با حضور سردار «یعقوب سلیمانی» فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کرمان برگزار شد.

«روح‌الله نیکخواه» مسئول سازمان اردویی راهیان نور در سپاه ثارالله در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس در کرمان اظهار داشت: جشنواره ره‌آورد سرزمین نور با هدف استمرار و تاثیر سیره شهدا در جامعه برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: زائرانی که به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند آثار خود را در قالب عکس، دلنوشته و فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کنند.

جشنواره ره آورد سرزمین نور در کرمان برگزار شد//در حال ویرایش

وی با بیان اینکه امسال بیش از 4 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد افزود: از بین آثار ارسالی به دبیرخانه  در هر قسمت 3 نفر به عنوان برگزیده معرفی و از این عزیزان تجلیل شد.

نیکخواه عنوان کرد: استان کرمان نیز میزبان زائران قبور مطهر سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و همرزمان شهیدش از سراسر کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار