پدر شهید مدافع حرم:

زحمات چندین ساله‌ سپاه را از یاد نمی‌بریم

«جعفر جوانی» گفت: سپاه همان نیرویی است که سال‌ها باعث آرامش و امنیت کشور بوده و قرار نیست به‌خاطر یک اشتباه زحمات چندین ساله آنان را از یاد ببریم.
کد خبر: ۳۷۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ - 16January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «جعفر جوانی» پدر شهید جبهه مقاومت اسلامی حامد جوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تبریز بیدار ضمن عرض تسلیت و اعلام همردی با خانواده‌های حادثه هواپیمایی اوکراین اظهار داشت: کشور ما دی‌ماه بسیار تلخ و عجیبی را پشت سر گذاشت، ابتدا سردار شهید سپهبد سلیمانی به شهادت رسید و سپس در شرایطی که فضای کشور بعد از تعرض نانجیبانه آمریکایی‌ها، در شرایط کاملاً جنگی به سر می‌برد و حساسیت ثانیه‌ای وجود داشت، حادثه‌ای تلخ برای هواپیما رخ‌ داد، حادثه‌ای که اپراتور پشت سیستم فقط ۱۰ ثانیه فرصت تصمیم گیری داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آسمان ایران ۴۱ سال جز امن ترین آسمان ها است، یادآور شد: سپاه همان نیرویی است که سال‌ها باعث آرامش و امنیت کشور بوده و قرار نیست با یک اشتباه و خطای انسانی و تاکتیکی، در شرایط بحرانی و جنگی که آمریکا تهدید به حمله به بیش از ۵۰ نقطه حساس را کرده بود و کشور در حالت آماده باش بود، زحمات چندین ساله آنها زیر سوال برود.

این پدر شهید مدافع حرم خاطر نشان کرد: آمریکا کینه چندین ساله نسبت به ایران دارد و در قضیه اخیر که بعد از جنگ جهانی دوم، اولین کشوری بودیم که به آمریکا حمله موشکی کردیم و به تبع آن، با چنین برنامه هایی سعی دارند کشور ما را ناامن جلوه دهند.

وی با بیان اینکه سپاه همیشه خود را فدای مردم کرده ابراز کرد: ما پشتیبان سردار حاجی زاده و سپاه هستیم و امام خمینی(ره) گفته اند که اگر سپاه نبود، کشور نبود.

جوانی گفت: عده‌ای آتش بیار معرکه نباشند که بخواهند با تایید سخنان اجنبی ها، سپاه را سرکوب کنند، باید با چشم بصیرت به این موضوع نگاه کنند و مبادا کاری نکنند که روحیه سپاهیان و نیرو های مسلح تضعیف شود، شهید همت فرمونده‌اند که هر وقت در جبهه راه را گم کردید ببنید دشمن به کدام منطقه شلیک می کند، بدانید نیروی خودی آنجا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار