برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهید حاج «قاسم سلیمانی» در روستای «شیخ احمد» اردبیل

مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حاج «قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت قبل از ظهر امروز در روستای شیخ احمد بخش ثمرین اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ - 16January 2020

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید «حاج قاسم سلیمانی» در روستای «شیخ احمد» اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حاج «قاسم سلیمانی»، شهید «ابو مهدی المهندس» و شهدای مقاومت قبل از ظهر امروز در مسجد جامع روستای شیخ احمد بخش ثمرین اردبیل برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام «سید احمد سعادتی» با اشاره به عمل تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، برکات خون شهید سلیمانی و همرزمانش را بیش از تصور آمریکا دانست و گفت: آمریکا باید بداند قهرمانان ایرانی نظیر حاج قاسم سلیمانی، مانند قهرمانان کارتونی و هالیوودی آنها پوشالی نیستند و یک قهرمان ماندگار و تاریخ ساز و جریان ساز ارزشی هستند.

سعادتی با تمجید از سیلی موشکی سپاه به آمریکا گفت: نباید یک اشتباه غیر عمدی تلخ و در عین حال سنگین، باعت تضعیف انقلابی ترین، خدمت گذار ترین و فداکارترین نهاد این نظام شود.

حجت الاسلام سعادتی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید «هاشم دهقانی نیا شیخ احمد» روستای شیخ احمد را مهد شهیدان و جانبازان و ایثارگران و خادمان به انقلاب و نظام دانست و از دست اندرکاران برگزاری این مراسم مردمی قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم شاعران «وفا منافی» و «غفور رجبی» در رثای شهید حاج قاسم سلیمانی به شعرخوانی پرداختند و در سوگ حضرت زهرا و شهید سلیمانی و همرزمانش مداحی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها