امیر حاتمی در تماس تلفنی با وزیر دفاع ترکیه:

حماقت مجدد آمریکایی‌ها با پاسخ شدیدتری مواجه می‌شود/ ایران آماده مقابله با هرگونه ماجراجویی است

وزیر دفاع با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح ایران آماده پاسخگویی مقتدرانه به هرگونه ماجراجویی هستند، گفت: آمریکایی‌ها پس از حمله موشکی ایران به پایگاه «عین‌الاسد» فهمیدند که اگر مجدداً حماقت کنند، با پاسخ شدیدتری روبه‌رو خواهند شد.
کد خبر: ۳۷۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ - 17January 2020

شهادت سردار «قاسم سلیمانی» نقطه پایان مقاومت نخواهد بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با «خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه، اقدام آمریکا در ترور شبانه و بزدلانه سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و همرزمانش را مصداق واقعی تروریسم دولتی دانست و اظهار داشت: آمریکایی‌ها بار دیگر چهره جنایت‌کار خود را به جهانیان نشان دادند و ماهیت تروریستی خود را به همگان اثبات کردند.

وی با اشاره به اشتباه محاسباتی و راهبردی «ترامپ» در پی این اقدام وحشیانه، گفت: قطعاً شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و یارانش، نقطه پایان مقاومت نخواهد بود و موجب جاری شدن خون تازه در کالبد محور مقاومت خواهد شد.

امیر حاتمی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی مقتدرانه به هرگونه ماجراجویی هستند و ما در دفاع از خود، در اقدامی محدود و با استفاده از توان موشکی بومی، پایگاه نظامی آمریکا را مورد هدف قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها پس از این اقدام فهمیدند که اگر مجدداً حماقت کنند، با پاسخ شدیدتری روبه‌رو خواهند شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: از تمام کشورهای مستقل دنیا و ازجمله دولت‌های منطقه انتظار داریم که این اقدام تروریستی آمریکایی‌ها را به شدت محکوم کنند.

در این گفت‌وگو ژنرال «خلوصی آکار» نیز با تسلیت شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» به ملت و دولت ایران، اظهار داشت: ایجاد تنش و بی‌ثباتی در منطقه به‌نفع هیچ یک از کشورهای منطقه نیست و ما همواره خواهان استقرار امنیت پایدار در منطقه هستیم.

وزیر دفاع ترکیه افزود: همواره خواستار تداوم و استمرار تعاملات دو کشور ایران و ترکیه در خصوص موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای هستیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار