راهپیمایی باشکوه مردم مازندران در حمایت از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران

مردم ولایت‌مدار استان مازندران، امروز پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف استان، در حمایت از ولایت فقیه و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۳۷۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ - 17January 2020

راهپیمایی باشکوه مردم مازندران در حمایت از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مردم ولایت‌مدار استان مازندران پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف استان، در حمایت از ولایت فقیه و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی کرده و شعار «مرگ‌بر آمریکا»، «مرگ‌بر منافق» و «مرگ‌بر اسراییل» سر داده و بر مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی آمریکای جنایت‌کار تأکید کردند.

اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی استان مازندران در این راهپیمایی باشکوه همچنین، وفاداری خود را به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

آن‌ها همچنین با حمایت خود از اقدام شجاعانه و مقتدرانه سپاه پاسداران، به پاس سیلی کوبنده موشکی به آمریکای جنایت‌کار در شکستن هیمنه پوشالی شیطان بزرگ، بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند و یاد و خاظره سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و همراهان شهیدش را گرامی داشته و خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار در اقدام اخیر این تروریست بزرگ در به شهادت رساندن این سردار بزرگ سپاه اسلام، فریاد زدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها