نماینده ولی فقیه در لرستان:

سپاه پاسداران همواره به انقلاب اسلامی وفادار بوده است

حجت‌الاسلام سید «احمدرضا شاهرخی» گفت: سپاه پاسداران همواره به انقلاب اسلامی وفادار بوده است و  روحیه جهادی شهدا نیاز امروز جامعه است.
کد خبر: ۳۷۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ - 17January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید «احمد رضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم‌آباد اظهار داشت: سپاه پاسداران ثابت کرده که همواره به انقلاب وفادار است، همچنان‌که مردم همیشه هوشیاری به خرج داده و در میدان‌های بصیرت حاضر شده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

وی با سفارش همگان به تقوای الهی خاطرنشان کرد: گاهی یک غفلت انسان را دچار لغزش می‌کند، به همین دلیل همواره نیازمند توشه تقوا و مراقبت از خویشتن هستیم و از طرفی راه موفقیت و پیروزی و رسیدن به درگاه الهی، تقوا است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دشمن با صرف هزینه‌های بالا زمینه جنگ‌های روانی و رسانه‌ای را فراهم کرد، البته این ضعف دشمن ناشی از شدت سیلی بود که از سپاه پاسداران خورده است و دشمن بداند در صورت تکرار اشتباه، سیلی‌های بسیار دیگری را خواهد خورد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه یادآور شد: دخالت استعمار انگلیس را در امور داخلی کشورمان محکوم و خواستار اخراج سفیر آن کشور از ایران اسلامی شد.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در حالی که مردم انقلابی و شجاع و دلیر ایران اسلامی و مردمی که در محور مقاومت بودند از سیلی محکم فرزندان خود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کامشان شیرین بود اما دست تقدیر به گونه دیگری رقم خورد و تلخی به بار آورد و اینچنین شد که هواپیمای اوکراینی با ۱۷۲ مسافر که ۱۴۶ نفر آنها ایرانی بودند در اثر حادثه شلیک سهوی جان باختند و این کام همه ما را تلخ کرد.

وی با اشاره به سیل اخیر سیستان و بلوچستان ادامه داد: مردم لرستان در فروردین امسال شاهد خسارت بالای سیل به زیر ساخت‌های مختلف بودند، حماسه‌های همدلی مردم را نیز دیدیم از این‌ رو مردم استان با تمام توان به کمک سیل‌زدگان سیستان رفته و کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها