امام جمعه پلدختر عنوان کرد؛

پیام بزرگ مسلمانان به دنیا با حضور در مراسم تشییع پیکر سردار «قاسم سلیمانی»

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محسن موسوی» گفت: حضور میلیونی مردم در آیین تشییع سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی پیام بزرگی برای ملت‌های مسلمان داشت و دنیا را حیرت زده کرد.
کد خبر: ۳۷۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴ - 17January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه، اخلاص را مهمترین شاخصه شخصیتی شهید سلیمانی دانست و اظهار داشت: شجاعت و تدبیر از دیگر شاخصه‌های این شهید والامقام بود که به فرموده مقام معظم رهبری هرکسی عقل، شجاعت و تدبیر را با هم ندارد.

وی افزود: شکوه تشییع پیکر شهید سلیمانی که مردم در این مراسم ها سنگ تمام گذاشتند به حدی بود که رسانه ها قادر به پوشش کامل این حضور نبودند.

امام جمعه پلدختر گفت: ایجاد وحدت عمیق بین ملت ایران از برکات شهادت سردار سلیمانی است که چشم گروه‌های مختلفی از مردم را بازتر کرد و این بصیرت و بینش انقلاب را جلو خواهد برد.

وی افزود: طی هفته جاری مردم ولایت مدار و شهید پرور پلدختر در مراسم های مختلف به مناسبت شهادت شهید سلیمانی حضور چشمگیر داشتند که از تمام ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار پلدختر به خاطر این حضور قدردانی می شود و خداوند پاسخگوی این مردم است.

حجت الاسلام موسوی به درگذشت عده ای از هموطنان در حوادث تلخ و ناگوار اخیر اشاره و یادآور شد: جان باختن شمار زیادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیما و به علت ازدحام جمعیت در تشییع پیکر سردار سلیمانی باعث حزن و اندوه برخی خانواده ها شد که به آنها تسلیت می گوییم.

وی با اشاره به سانحه هوایی و ابراز همدردی با خانواده های شاهد داغدار افزود: سرعت بررسی و اعلام نظر توسط سپاه قابل تحسین است و صحبت های سردار سلامی و حاجی زاده با شجاعت و صادقانه حرف زدند قابل قدردانی است.

موسوی عنوان کرد: سپاه ضعیف نشده و ابراز همدردی فرماندهان سپاه همراه با آرزوی مرگ باعث شد که فرماندهان سپاه از جمله سردار حاجی زاده در بین مردم محبوب تر شود.

موسوی با اشاره به شیطنت سفیر انگلیس در اجتماعات اخیر دانشجویی تهران گفت: مطالبه ملت از دستگاه دیپلماسی این است که سفیر بزدل انگلیس که از کشور خارج شده به ایران راه ندهد و برخورد جدی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار