راهپیمایی نمازگزاران قمی در حمایت از اقتدار نظام اسلامی

نمازگزاران قمی امروز و پس از نمام جمعه همراه با سراسر کشور با برپایی راهپیمایی باشکوه از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کردند.
کد خبر: ۳۷۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ - 17January 2020

راهپیمایی نمازگزاران جمعه قم در حمایت از اقتدار نظام اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از قم، نمازگزاران قمی امروز پس از نماز جمعه با برپایی راهپیمایی باشکوه از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کردند.

مردم قم در حالی که پلاکارد‌ها و دستنوشته‌هایی مبنی بر محکومیت جنایات آمریکا و حمایت از نیرو‌های مسلح و نیز همدردی با خانواده‌های شهدای سقوط هواپیمایی اوکراینی در دست داشتند، مسیر مصلای قدس تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) را با شعار‌های کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل طی کردند.

راهپیمایان نمازگزار همچنین اهانت آمریکا و مزدوران داخلی‌اش به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هتاکی و هنجار شکنی آنان را محکوم کردند.

همچنین شرکت کنندگان در این راهپیمایی در حالی که تصاویر سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه و سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دست داشتند، حمایت همه جانبه خود از اقدامات صورت گرفته از سوی سپاه در عرصه تقویت هرچه بیشتر اقتدار نظامی اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها