شاه‌آبادی در آیین رونمایی از رادیو انقلاب:

کار رادیو پاسخ‌گویی به شبهه عامه مردم است

معاونت صدای رسانه ملی گفت: چون اکثر مخاطبان رادیو را عامه مردم تشکیل می‌دهند، وظیفه ماست که به سوالات آن‌ها در خصوص انقلاب پاسخ بدهیم و در این بین رادیو انقلاب نقش ویژه‌ای دارد.
کد خبر: ۳۸۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ - 18January 2020

عباس جهانتاب/ به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین رونمایی از رادیو انقلاب، «صدای گفتمان انقلاب اسلامی و اتحاد ملی»، با حضور حمید شاه‌آبادی معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

شاه‌آبادی در این مراسم با اشاره به وقایع ایام گذشته اظهار داشت: در روزهای گذشته انقلاب اسلامی سرمایه عظیمی را به رخ جهان کشید. ما به عنوان اصحاب رسانه در باب منویات رهبر انقلاب با محوریت عظمت انقلاب اسلامی و راه طی شده حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

وی با اشاره به نوع مخاطبان توضیح داد: وظیفه رسانه بیان راهی است که طی کرده‌ایم. کار رادیو این است که چون با عامه مردم سروکار دارد باید به سولات آن‌ها پاسخ دهد. باید بدانیم صاحب چه گذشته‌ای هستیم و کجا ایستاده‌ایم.

شاه‌آبادی در ادامه بیان داشت: هیمنه و اقتدار دشمن را خُرد کرده‌ایم و این موضوع باید محور برنامه‌های رادیویی باشد و در این میان رادیو انقلاب جایگاه ویژه‌ای دارد. دستاوردهای انقلاب اسلامی از نگاه آحاد مردم متفاوت است که هر کدام می‌تواند موضوع برنامه باشد. بخش عمده وظیفه رادیو انقلاب تبیین و تحلیل زوایای مختلف انقلاب اسلامی است که باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: این رادیو طی یک ماه به طور ۲۴ ساعته در خصوص انقلاب اسلامی و مسائل مربوط به آن را طرح خواهد کرد. ما علاوه بر اینکه چهلمین سال انقلاب را پشت سر گذاشتیم، دستاوردهای ارزشمندی نیز در روزهای اخیر کسب کردیم که این موضوعات نیز از محورهای امسال رادیو انقلاب خواهد بود.

انتهای بیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار