سردار رستگارپناه مطرح کرد؛

تبیین راهبرد جدید استکبارستیزی انقلاب در سخنان روز جمعه حضرت امام خامنه‌ای

سردار رستگارپناه بااشاره به بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: این سخنان جهت‌گیری گام دوم انقلاب و روند استکبارستیزی را مورد اشاره قرار داد؛ از جمله مسأله رزمندگان بدون مرز که در قالب جبهه مقاومت اهداف استکبار را در سرتاسر جهان به لرزه درخواهد آورد.
کد خبر: ۳۸۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 18January 2020

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار حسن رستگارپناه در ارتباط زنده تلفنی با رادیو «گفتگو» در رابطه با پیام سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه تاریخی 27 دی اظهار داشت: این سخنان جهت‌گیری گام دوم انقلاب و روند استکبارستیزی را مورد اشاره قرار داد؛ از جمله مسأله رزمندگان بدون مرز که در قالب جبهه مقاومت اهداف استکبار را در سرتاسر جهان به لرزه درخواهد آورد.

وی همچنین به بازتاب گسترده بیانات حضرت امام خامنه‌ای در رسانه‌ها اشاره کرد و افزود: شبکه‌های خارجی نسبت به روند انقلاب اسلامی بصورت عکس العملی برخورد می‌کنند؛ خاصه در رابطه با مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی که در اصل دنبال افشا کردن و شکستن هویت استکبار جهانی هستند و به لطف خدا این روند طی دو هفته اخیر شتاب گرفته است.

سردار رستگارپناه گفت: جریانات رسانه‌ای بیرونی حرکاتی جزئی را در کشور که بصورت هنجارشکنی نمود می‌یابد، بزرگنمایی می‌کنند، ولی سیل خروشان ملت ایران را در حوادث دو هفته گذشته بی اهمیت جلوه می‌دهند.

مسئول مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع) افزود: امروز افکار عمومی جهان تروریسم بین‌الملل را می‌شناسد؛ تا دیروز اگر رژیم صهیونیستی دست به جنایت می‌زد و رسما مواضعی را در این راستا اعلام می‌کرد، کسی مقابل او سخنی نمی‌گفت، ولی امروز آمریکای جنایتکار در ماجرای شهادت حاج قاسم رسما خود را در لیست تروریست‌های جهان قرار داد.

سردار رستگارپناه خاطرنشان کرد: افکار عمومی افراطی‌گری مذهبی را دنبال می‌کند و دقیقا می‌داند تنها حکومتی که با این افراطی‌گری بصورت منطقی و با تمام توان به مقابله برخاسته، جمهوری اسلامی است؛ لذا در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ملا شدن چهره تزویرِ استکبار مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها