مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

شهید سلیمانی ترجمان گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا بود

حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ترجمان گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا بود.
کد خبر: ۳۸۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ - 19January 2020

شهید سلیمانی ترجمان گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی ترجمان گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار بود و در دیگران به‌ویژه در روسای جمهور دنیا تاثیر‌گذار بود، افزود: یکی از مهم‌ترین عواملی که سبب شد پوتین وارد جنگ با داعش شود سپهبد شهید سلیمانی بود که خطرات این گروه تکفیری در منطقه را به او گوشزد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هوش سیاسی و بصیرت بالای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: شهید سلیمانی هم مالک اشتر و هم عمار یاسر رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

حکمتی‌نیک به تأثیرگذاری شهادت این سردار رشید اسلام در اقصی نقاط دنیا اشاره کرد و بیا داشت: سردار سلیمانی فتح‌الفتوح در کنار فتح‌القلوب داشت، آمریکایی‌ها را به زانو درآورده و تفکر غرب سیلی‌های زیادی از ایشان خورده بود، بنابراین تحمل چنین شخصیت بزرگی برای دشمن سخت بود.

وی جبهه بزرگ مقاومت را پیش‌نیاز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی دانست و عنوان کرد: همایش بزرگ اربعین نیز از ابتکارات و خلاقیت‌های سپهبد شهید سلیمانی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مهمترین آثار خون شهید سلیمانی این است که افول نظام سلطه شتاب بیشتری خواهد گرفت و یکی از مقدمات این کار، خروج خفت‌بار نظامیان آمریکا از منطقه است.

حکمتی‌نیک اضافه کرد: علاوه بر این، ما معتقد هستیم که با شهادت سردار سلیمانی، زوال و محو رژیم جعلی و ساختگی اسرائیل که بر مبنای ظلم تاسیس شده زودتر اتفاق می‌افتد.

وی به علل محبوبیت سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و متذکر شد: خداوند در قرآن می‌فرماید که هر کسی تقوای الهی پیدا کند محبتش را در دل مردم ایجاد می‌کنم، بنابراین یکی از علل محبوبیت شهید سلیمانی این است که این سردار رشید اسلام انسانی با ایمان، با تقوا و ولایت‌مدار بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها