مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد؛

برگزاری دو هزار یادواره شهدا در مدارس استان مازندران

«هدایت مظلومی» از برگزاری دو هزار یادواره شهدا در دو هزار مدرسه استان مازندران در قالب طرح «لاله‌های روشن» خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵ - 19January 2020

برگزاری دو هزار یادواره در دو هزار مدرسه استان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در جلسه کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه مبارکه فجر با گرامی‎داشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: خون مطهر شهدا درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه جاودانه و بیمه کرد.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران ضمن تشریح برنامه‌های کمیته ایثارگران دهه فجر، گفت: آئین مهمانی لاله‌ها و عطر افشانی، غبار روبی و گلباران مزار شهدا به طور همزمان در 22 شهرستان مازندران و بخش‌های مختلف این استان عصر پنجشنبه 17 بهمن در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

مدير كل بنياد شهید مازندران عنوان كرد: جشن تولد شهدا با حضور والدين گرانقدر و معزز، همسران و فرزندان معزز شهدا در تعدادی از گلزار شهدای استان مازندران برگزار می‌شود.

وی با بيان اينكه از خانواده‌های بزرگوار شهدای دوران انقلاب تکریم و سپاسگزاری می‌شود، افزود: در دهه مبارک فجر امسال از جانبازان و زندانيان سياسی مسلمان قبل از انقلاب تجليل و از آنان دلجويی بعمل می‌آيد.

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران برگزاری يادواره شهدا، مسابقات ورزشی، جشن تكليف فرزندان کارکنان، گفتمان شناسی با موضوع نماز، نشست طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر بنیاد، ديدار از نخبگان و بازگشایی چند گلزار شهدا در استان را از برنامه‌های محوری و شاخص بنياد شهید در این ایام عنوان کرد و افزود: زنگ انقلاب با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بطور همزمان در نخستین روز از دهه مبارک فجر در مدارس شاهد و ایثارگر استان نواخته خواهد شد.

مظلومی گفت: در دهه مبارک فجر امسال برنامه‌هایی از قبیل کارگاه آموزشی خانواده، تقدیر و تجلیل از ایثارگران دوران انقلاب، دیدار با مادران آسمانی، بازدید مدارس از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، اجرای طرح لاله‌های روشن «برگزاری دو هزار یادواره در دو هزار مدرسه»، نشست بصیرتی، نشست شاعران شاهد، آذین بندی، همایش منطقه ای فاتحان فاو، اعزام پیام آوران ایثار به مدارس و ادارات، از سوی دستگاههای عضو کمیته ایثارگران به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار