سردار رحیمی:

برخورد پلیس با عوامل مخرب فضای کسب و کار/ مسئولان ورزشی کشور مانع از تضییع حق تیم‌های ایرانی شوند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد پلیس با کسانی که به دنبال آلوده کردن فضای تجارت و کسب و کار هستند، خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ - 20January 2020

رحیمیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در نشست خبری تشریح اهداف اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در راستای تامیت امنیت در حوزه اقتصادی اظهار داشت: هدف اول ما در دو سال گذشته حمایت از اصناف بوده است و امنیت را برای آن‌ها ایجاد کردیم.

وی افزود: در راستای راهبرد تعاملی بین پلیس و دستگاه‌ها و نهاد‌های اقتصادی اولین همایش نقش امنیت در اقتصادی ملی و رونق تولید برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ازجمله اهداف ما در این همایش، بررسی ظرفیت‌های و اقدامات پلیس در راستای رونق تولید و امنیت اقتصادی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از محور‌های مهم بیانیه گام دوم، موضوع اقتصاد است.

سردار رحیمی تأکید کرد: پلیس از کسانی که در راستای رونق ملی تلاش می‌کنند، حمایت می‌کند و وظیفه پلیس ایجاد فضایی برای کسب و کار آن‌ها و برخورد با کسانی است که فضای کسب و کار را آلوده می‌کنند.

وی با بیان اینکه امنیت یک سرمایه اجتماعی است و باید همه دستگاه‌ها و قشر‌ها در آن نقش‌آفرینی کنند، گفت: کسانی که در حوزه اشتغال و کارآفرینی فعالیت می‌کنند، نقش بی بدیلی دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان حوزه تولید، پارک‌های علم و فناوری و استارت‌آپ‌ها و در مجموع بیش از هزار و ۳۰۰ نفر در این همایش حضور خواهند داشت.

سردار رحیمی همچنین درباره اخبار مربوط به محرومیت تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مسائل امنیتی گفت: من به‌عنوان مسئول برقراری امنیت در تهران این حرف را بسیار اشتباه و نادرست می‌دانم؛ زیرا بر اساس شاخصه‌های امنیتی موجود، هم در زمینه فضای کشور و پایتخت و هم در حوزه محیط‌هایی که مسابقات برگزار می‌شود، اگر در موضوع امنیت، برترین نباشیم، جزء برترین‌ها هستیم.

رئیس پلیس پایتخت افزود: مسئولان ورزشی کشور باید با این موضوع قاطعانه برخورد کنند و نگذارند حق تیم‌های ایرانی ضایع شود.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره در راستای پیاده‌سازی نقشه‌های خود ناکام مانده است، عنوان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که با ایجاد فضای روانی و بمباران تبلیغاتی که در فضای مجازی انجام می‌دهند، ناامنی ایجاد کنند، اما باید گفت امنیت در پایتخت، بی نظیر و پایدار است.

سردار رحیمی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس در خصوص برخورد با دلالان ارزی گفت: دلالان ارزی در بازار‌های تهران به صفر رسیده است؛ بخش زیادی از صرافی‌های غیر مجاز در تهران پلمب شدند و صرافی‌های دیگر همکاری‌های خوبی با پلیس دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما همکاری با دولت، بانک مرکزی و برخورد با دلالان ارزی است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: پلیس با اشراف اطلاعاتی، برخورد با قاچاقچیان کالا را ادامه می‌دهد و روند برخورد با قاچاقچیان روندی صعودی است و یکی دیگر از الویت‌های پلیس برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار