سردار قصری عنوان کرد؛

تعیین راهبردهای ناجا توسط کمیته‌های خبرگان اقتصادی و خبرگان انتظامی

رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا گفت: بعد از برگزاری اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید، کمیته‌های خبرگان اقتصادی و خبرگان انتظامی تشکیل خواهند شد که در خصوص راهبرد‌های ناجا تصمیم‌گیری خواهند کرد.
کد خبر: ۳۸۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ - 20January 2020

پس از جنگ نظامی اصلی‌ترین نبرد ما با دشمن در عرصه اقتصادی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قصری» رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا در نشست خبری تشریح اهداف اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید با بیان اینکه بعد از جنگ نظامی، اصلی‌ترین نبرد ما در محیط اقتصادی است، اظهار داشت: نیروی انتظامی با توجه به نقش ذاتی خود در حوزه امنیت، با تمام توان در راستای برقراری امنیت برای سرمایه‌گذاران وارد عمل شد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۸۸ همایش نقش امنیت در موضوعات اقتصادی در آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: در آن همایش در خصوص باید‌ها و نباید‌های حوزه اقتصادی بحث و گفت‌وگو شد.

رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا با بیان اینکه یکی از محور‌های گام دوم انقلاب مسائل اقتصادی است، افزود: باید نقش نیروی انتظامی در چله دوم انقلاب در حوزه اقتصادی به خوبی تبیین شود و در همایش فردا در این خصوص بحث و تبادل نظر خواهد شد.

سردار قصری عنوان کرد: همایش فردا نقطه آغازی برای راهبرد نیروی انتظامی در برقراری امنیت اقتصادی برای سال‌های آینده است و در این راستا دست یاری خود را به سوی کارشناسان، نخبگان و اقتصاددانان دراز می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس درباره اینکه آیا در همایش فردا مقالاتی ارائه خواهد شد، گفت: همایش فردا مقاله‌پایه نیست و بعد از این همایش دو کمیته خبرگان اقتصادی و خبرگان انتظامی تشکیل خواهند شد که در خصوص راهبرد‌های ناجا تصمیم‌گیری خواهند کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها