مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

120 نخبه علمی شاهد و ایثارگر در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

«سید منصور موسوی» گفت: حدود 120 نخبه علمی شاهد و ایثارگر در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که برخی از آنها آثار علمی فاخر دارند.
کد خبر: ۳۸۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ - 20January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سید منصور موسوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد امروز در همایش تجلیل از نخبگان علمی شاهد و ایثارگر استان با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی یک شخصیت فراملی بود و یک وحدت و انسجام ملی و فراملی را در کشور و دنیا ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سلیمانی، عزت و عظمت اسلام و اخلاص ایشان را نشان داد، عنوان کرد: از دست دادن این سردار رشید اسلام، خسارت بزرگی بر پیکره انقلاب اسلامی بود اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند همه ما سلیمانی هستیم و راهش را ادامه می‌دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمن در 41 سالی که بر انقلاب اسلامی گذشت توطئه‌های بسیاری را علیه ملت ما برنامه‌ریزی کرد و حتی سال گذشته برنامه داشتند که ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن نگیرند اما به این هدف شوم خود نرسیدند.

موسوی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: خودسازی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی از مهم‌ترین مفاد این بیانیه بوده و علم و دانش یکی از ابزار رسیدن به خودسازی و تمدن نوین اسلامی عنوان شده است.

وی با بیان اینکه در این بیانیه بر استفاده از ظرفیت جوانان تاکید جدی شده، گفت: بر این اساس، از جوانان نخبه این انتظار وجود دارد که کشور را به رتبه‌های برتر علمی در دنیا برسانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: حدود 120 نخبه علمی شاهد و ایثارگر در استان داریم که برخی از آنها آثار علمی فاخر دارند.

موسوی عنوان کرد: برای استفاده از ظرفیت علمی نخبگان شاهد و ایثارگر تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد نخبگان استان منعقد شده که امیدواریم بتوانیم خروجی خوبی از این تفاهم‌نامه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار