فرماندار شهرستان جویبار:

سخنان رهبر انقلاب اسلامی در نمازجمعه اتحاد ملت را بیشتر کرد

«سید علی اسد» با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه، گفت: سخنان ایشان، بار دیگر ایران را به دنیا معرفی کرد و اتحاد و انسجامی بیشتری را به وجود آورد که باید تقویت شود.
کد خبر: ۳۸۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ - 20January 2020

اتحاد و انسجام بین ملت باید تقویت شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید علی اسد» فرماندار شهرستان جویبار، امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارکه فجر این شهرستان، با بیان اینکه ۴۱ سال پرافتخار از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمن همواره با توطئه، فتنه‌انگیزی و جنگ به دنبال از بین بردن جمهوری اسلامی ایران بود و در سال‌های اخیر نیز این هجمه‌ها سنگین‌تر شده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه، عنوان کرد: سخنان ایشان، بار دیگر ایران را به دنیا معرفی کرد و اتحاد و انسجامی بیشتری را به وجود آورد که باید تقویت شود.

فرماندار جویبار بر نقش‌آفرینی دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمت به مردم تأکید و اظهار کرد: باید از مباحثی که موجب اختلاف‌آفرینی می‌شود پرهیز کنیم؛ زیرا هدف دشمن هم ایجاد اختلافات داخلی است تا بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند.

اسد تصریح کرد: باید هوشیار باشیم و برنامه‌ریزی درستی برای خدمت‌رسانی به مردم انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار