رئیس پلیس پایتخت:

کشور نیازمند تعامل و همدلی در عرصه اقتصادی است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز کشورمان نیازمند تعامل، هم‌زبانی و همدلی در عرصه اقتصادی است.
کد خبر: ۳۸۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ - 21January 2020

کشور نیازمند تعامل و همدلی در عرصه اقتصادی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، با اشاره به اینکه ما به دنبال یک نگاه هم‌افزا، وحدت‌بخش و یک حرکت جهادی و جدی در مسیر رشد اقتصادی کشور هستیم، اظهار داشت: یکی از اهداف این همایش عملیاتی کردن فرامین حضرت امام خامنه‌ای در عرصه اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور ما در حوزه اقتصادی نیازمند تعامل، هم‌زبانی و همدلی است، افزود: استفاده از ظرفیت‌های علمی و نخبگان، حمایت از سرمایه‌گذاران، ایجاد ارتباط بین نخبگان دستگاه‌های اقتصادی، برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز و گفتمان‌سازی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب از اهداف این همایش است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: نیروی انتظامی در کنار قوه قضائیه و دولت آماده برقراری امنیت اقتصادی برای حضور سرمایه‌گذاران است.

سردار رحیمی با بیان اینکه امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم در راستای رونق تولید و رشد و توسعه اقتصاد قدمی برداریم، تأکید کرد: باید در این راستا از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری به خوبی استفاده کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه عده‌ای معدود به دنبال ایجاد اخلال و فساد در کشور هستند، گفت: مفسدین افتصادی و قاچاقچیان بدانند که نیروی انتظامی با جدیت، اشراف اطلاعاتی کامل، مقتدارنه و برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار