صالحی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

لازمه قوی شدن همکاری همه دستگاه‌های کشور است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری همه دستگاه‌های کشور را لازمه تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص قوی شدن کشور دانست و از آغاز فعالیت‌هایی در این خصوص خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰ - 22January 2020

«سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته تهران اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تاریخی و راهبردی بود.

وی لازمه محقق شدن سخنان رهبری را همکاری و همدلی همه دستگاه‌های کشور دانست و عنوان کرد: برای تحقق سخنان رهبری مبنی بر قوی شدن کشور باید همه دستگاه‌‌های کشور وارد میدان شوند و کار و تلاش شبانه‌روزی داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به اینکه مطالبه رهبری چقدر مربوط و مرتبط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: این مطالبه مربوط به همه دستگاه‌های کشور است و نمی‌توان آن را تنها به یک‌جا ربط داد.

صالحی در خصوص اینکه آیا کارگروهی برای تحقق مطالبه رهبری درخصوص قوی شدن در این وزارت خانه تشکیل شده است، گفت: ما خیلی وقت است، مبتنی بر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت‌هایی را شروع کرده‌ایم که در همین راستا و با توجه به مطالبه اخیر ایشان ما فعالیت‌هایمان را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار